2008. szeptember 4., csütörtök

Kreatív blogger


Megmondom őszintén, nem akartam beszállni a "játékba". Természetesen, az, hogy Kristóf Manócska Sziszianyuja minket is érdemesnek tartott a díjra, mindamellett, hogy meglepett, nagyon jól is esett. Talán azért is tartom megtisztelőnek, mert váratlanul ért, nem számítottam rá. De hálás vagyok érte Neki. És most már nemcsak nekik. Dorkababa Tita anyukája is úgy gondolta, hogy kreatív blogot írunk. Nagyon köszönöm Neki is.
És mivel így már nem lehet elmenni a "dolog" mellett anélkül, hogy megírnám én is a magam listáját, hát beszállok.

Az is hozzátartozik a történethez, hogy azért már elgondolkodtam, hogy én kit tartanék érdemesnek erre a díjra és magamban már jellemezgettem is őket (mondjuk, ez még akkor volt, amikor először olvastam róla Timiék naplójában), de nem akartam nagy feneket keríteni neki (bár az időm sem engedte volna eddig), mert az 5 darab "kedvencet" túl kevésnek tartottam, és úgy gondoltam, hogy igazságtalanságot követnék el egyesekkel szemben.
De akkor most mégis nekiállok és leírom úgy, ahogyan "kell".
Szóval, azt hallottam, na jó, olvastam, hogy:
1. A díj logójának meg kell jelennie az oldalon a menüsorban.
Itt van, mármint legfelül van...

2. Az adományozót ki kell linkelni (ha sikerül).
És miért ne sikerülne?
Itt vannak... Kristóf Manócska: http://www.babaszoba.hu/services/blog/siszianyu
és Dorka a családban: http://www.babaszoba.hu/services/blog/doricia

3. További 5 blog-barátot kell kreatívnak nevezni és kilinkelni.

Még egyszer - a lista részemről korántsem teljes, a sorrend pedig abszolút nem jelent rangsorolást, de valahogy mindenképpen le kell írni azt az ötöt!!!

Négy a lány, azaz Szilvi és az ő gyönyörűséges csajai - http://www.babaszoba.hu/services/blog/zitaemmaklaraimola
Szilvi, számomra a családod, de főleg Te, egy mintakép, a türelem, a soha el nem fogyó energia, a mindig-találjunk-ki-valami-újat mintaképe. A lányokról csakis szuperlativuszokban írhatnék, legyen szó bármiről. A naplótokat állandóan olvasom, de sajnos, most már ritkábban írok. Viszon továbbra is nagyon szeretlek Benneteket!!!

Csombinik: Benedek és Zsófia - http://www.babaszoba.hu/services/blog/csombini
Kata, amikor soraidat olvasom, sokszor azt képzelem, hogy én írtam. Vagy megelőzöl valami olyan témával, ami nálunk is éppen aktuális és szeretnék írni róla. Sokszor előfordult, hogy azon "bosszankodtam" Téged olvasva, miért nem nekem jutott eszembe a dolog, hiszen a mi családunkban is létezik, de talán fel sem figyeltem rá. Mindenesetre, nagyon tetszik a stílusod, a fogalmazási módod, és mindig nagyon szívesen olvaslak. Annak ellenére, hogy a hozzászólásaimból ez nem nagyon derül ki az utóbbi időben.

Dorka a családban-és a család néha nem mindennapi napjai!!! - http://www.babaszoba.hu/services/blog/doricia
Hát hogyan is lennének mindennapiak a mindennapok egy olyan gyönyörű, okos és ügyes és ... stb. csodalány mellett? Tita, lenyűgözöl! Annyira szépen, szívhezszólóan írsz, máskor meg őszintén, szívbőlfakadóan, megint máskor pedig megragadva a dolgok lényegét, az utolsó atomig lebontva, kivesézve a témát! Csodállak és szeretlek. Örülök, hogy Rádtaláltam.

Hanna és az ikrek követendő lábnyomai - http://www.babaszoba.hu/services/blog/hanna
Ágnes, bár nem tudod, hogy olvaslak, mert a ritkánál is ritkábban írok, de már babaszobáskodásom elején Rádtaláltam. És megkedveltelek. Szilvihez hasonlóan, csodállak az energiádért, a türelmedért és főleg, hogy olyan következetesen, példaértékűen nevelgeted tündéri okos lányaidat. Bár a naplódból nyilvánvaló, hogy jó anyagi körülmények között éltek, nagyon tisztelem Benned azt, hogy sosem elsőrangű dolog, ha valamit vesztek a lányoknak vagy olyan élményt biztosítotok számukra, ami másnak talán lehetetlen. És ahogyan a férjedről írsz... csakis olyan feleség írhat így, aki teljes szívéből szereti a párját. A naplódat, családodat legegyszerűbben így jellemezném: hol szeretet, ott minden.

Zoé, Máté, Napsugár - avagy, túl egyszerű volt az Életünk - http://www.babaszoba.hu/services/blog/zoemate
Tulajdonképpen egyidős lányaink hoztak össze bennünket, egy szülinapi torta kapcsán, de egy remek embert ismertem meg benned, Evelin! Tetszenek az írásaid, tetszik a humorod, "tetszenek" a gyerekeid, akiket szintén csak legekkel jellemezhetnék. Azért most nem teszem, mert úgyis tudod te, hogy milyen szépek, ügyesek, stb. És nem utolsó sorban tetszik a szalagos fánkod is!
Sajnálom, ha elköltözöl innen, de remélem, megírod majd, hogy mi az új címed!

4. A kiválasztottaknak pedig üzenetet hagyni.
Üzentem.

Nincsenek megjegyzések: