2006. június 19., hétfő

Nyugis nap

Jól kezdődött a mai nap, Anyu reméli, hogy jól is ér véget!...
A tegnapi strandolás - még ha nagyon rövid is volt -, no meg az esti fürcsi megtette a hatását, mert fél kilenc után elaludtam, és az álommanók úgy rámtelepedtek, hogy hajnali fél 5-ig egyet sem pisszentem. :-O:-O:-O Utána tüstént visszaaludtam, de hogy meddig, azt nem árultam el Anyuéknek, mert mire ők felkeltek, én már mosolyogva-gőgicsélve fogadtam őket. Ez így megy általában minden reggel. Aztán 8-kor újra papiltam, kicsit játszottam, 9-kor pedig megint fejbevertek.:( No nem bottal, csak az álommanók tepertek újra le,:) és negyed 12-ig húztam a lóbőrt! Akkor már nem voltam oylan jókedvű, mint reggel, ugrasztottam a főpincért, hogy hozza már azt a papisüveget!:):):) Jóllaktam, és nem volt többé semmi gond.
Anyu valamit olvasott ma az interneten, hogy hogyan lehet fejleszteni a magamkorú babák különböző érzékszerveit-tevékenységeit - hű, micsoda szavakat tudok már!;););) - ebből kifolyólag egy nagyon szép, színes kendőt kaptam a kiságyam rácsaira. Azt hiszitek, hogy sokáig nézegettem? Egy-kettőre megfogtam, lehúztam, és elkezdtem a számbatömködni. Olyan érdekes volt!:):):) Anyut meg is ijesztettem vele, mert mire kettőt fordult, már be is takaróztam a kendővel. Aztán, ezt látva, kitett a nagy ágyra kendőstől, és kíváncsian várta a fejleményeket.
Így néztem ki az elején:

És így picivel később:

Nincsenek megjegyzések: