2006. június 16., péntek

Heuréka! Heuréka!

Hogy mit találtam meg? Jaj, nem Rékát, hisz nincs is még Réka ismerősöm, csak egy, valahol messze Spanyolországban, de őt sem ismerem személyesen, csak az anyukáink tartják a kapcsolatot interneten! :):):)Én még azt sem tudom, hogy mi az az internet, de Anyui szavaiból annyit már kihámoztam, hogy ha ez nem volna, akkor a naplóm sem lenne! Úgyhogy köszönjük a jófej bácsiknak (vagy néniknek?) akik felfedezték az internetet, mert így legalább megoszthajuk másokkal is élményeinket, megörökíthetjük napjainkat az utókor számára!:)

De én is nagy felfedező vagyok ám! ;););) Nem, nem valami világrengető dolgot fedeztem fel, de számomra egyelőre az: MEGTALÁLTAM A KEZEM! Anyu nagy bánatára egyfelől, mert attól fél, hogy nehogy elkezdejm az ujjamat szopni! De másfelől örvend, mert tudja, hogy ez az időszak minden egészséges babánál bekövetkezik ilyentájban! És hogy megijesszem az ujjszopással kapcsolatban, az este elalvás előtt nem kellett a cumika! Az én szeretett cumikám! :) Máskor sem kellett mindig, főleg az esti elalvásnál, de most mit képzel Anyu? Három és fél óra alvás után, este 10-kor, hogyan tudnék elaludni!? (Ja, tudom, hogy ő még 24-ből 25-öt is átaludna!) Hát persze, hogy még cumi sem kellett! Meg aztán ha már amúgyis olyan ügyes voltam, hogy fél 12-ig csendben elvoltam a kiságyban :):):), akkor miért ne fedezném fel tovább is a kezecskémet? Hisz még annyi mindent nem tudok róla! Pl., hogy ha akarom, megfoghatom a játékaimat, és nemcsak véletlenül érhetek hozzájuk. No, de erre van még idő, egyelőre a kezemet kóstolgatom. Ollllllyyyyaaaannnn fincsi, igaz?

Nincsenek megjegyzések: