2006. június 15., csütörtök

Rossz idő

Pár napnyi napsütés után itt megint rossz idő van! Korán is keltem, éjszaka is kértem enni, szerintem éreztem, hogy jön az eső és vele a hideg is. Brrrr...:( Most alszom, hagyom Anyut kicsit naplót írni, de eddig semmi különös nem történt velem ma. De nemúgy a múlt szombaton. Akkora vihar volt akkor, úgy dörgött, villámlott, hogy megijedtem. Anyu még a sötétítőfüggönyöket is behúzta, hogy ne lássuk milyen este van már reggel korán!

Ijedtségemet nyűgi követte:(, nem kaptam a helyemet sem a kiságyban, sem Anyu karjain. Ez is ritkaságnak számít!:)

Anyu aztán kitalálta, hogy beletesz a babakocsiba, és tologatni kezdett a folyosón. Itt a hangok is tompultak, a villámfényeket nem lehetett látni - tudniillik egy panellakás 1 m-es folyosójáról van szó - és még jó meleg is volt. Aztán azt is kitalálta, hogy leszereli a kiságyról a csüngős zörgőket és felbiggyeszti a kiskocsimra, hogy gyönyörködhessek itt is bennük. Nem hitte volna, hogy akkora sikert arat velük! De mit gondol, hát a babakocsin még nem láttam őket, hogyne lett volna újdonság!:):):) Ennyire örültem neki:

Nincsenek megjegyzések: