2006. június 17., szombat

A mai nap

Ma nem történt velem semmi különös, folytatom ujjszopási kísérleteimet. Azért csak kísérletek, mert még nem tudom eldönteni, hogy hogyan is csináljam, mi a finomabb. Próbáltam már bal hüvelykujjat, bal mutatót - ja, persze, mindig mindent a bal felemen próbálok ki először - de még egyik sem az igazi. Úgy is próbáltam, hogy mind a két öklömet gyömöszöltem volna egyszerre a számba, de valami okból kifolyólag nem sikerült. Tudna valaki tanácsot adni ebben a kérdésben?:):):)

Jaj, még valami. Tegnap olyan nap volt, hogy csak ötször ettem. És négyóránként. Eddig inkább kíméletesebben táplálkoztam, azaz a többször kevesebb elvét követtem. Ma már nem volt olyan könnyű: hol 4, hol 3 óránként ettem, de Anyu szerint így is jól kijön a program. Tegnap hajnalban Apu kelt fel nekem tápit készíteni, de végül Anyu etetett meg, mert mire megjött a papi úgy ordítottam, hogy ember legyen a talpán, aki aludni tudott volna mellettem.Szóval ennyit Anyu egészéjjeles alvásáról. :(:(:(

Hogy mégis mit produkáltam ma? Egy kis fütyit. Amit elküldök nektek is, hogy lássátok!:):):)

Nincsenek megjegyzések: