2006. június 10., szombat

Strandolás

A lagzi után az idei május - mondhatom - eseménytelen volt számomra. De mit beszélek? Hát dehogyis volt eseménytelen! Hiszen, képzeljétek, 3 egymásutáni napon mehettünk napozni!!!.) Igen, napozni, de azóta sem volt olyan jó idő, mint akkor, és nekem már nagyon hiányzik a napozás!
Hogy hogyan is zajlott az? Anyukám felöltöztetett az első rövidujjú-rövid szárú kisbodymba, kiskalapot tett a fejemre, pelust, papit, kisplédet meg játékot és persze napozókrémet csomagolt a táskába, Apu nagyplédet és törülközőt csomagolt, és máris indultunk. Odaérkezve, ledobtuk magunkról a fölösleges ruhát, és úgy elnyúltunk a szép zöld pázsiton, mint ahogyan a legyek szoktak kiülni tavasszal a meleg ablakpárkányra. (Na, ez nem túl szép hasonlat, de most csak ez jutott eszembe.)
Egy idő után aztán nyűgi kezdtem lenni, s anyunak nem tudom hogyan, de értésére adtam, hogy szeretnélek én téged egy ilyen vastag pelusban látni napozni, és csodák csodája: levette rólam. Hát én úgy lubickoltam a napsütésban, mint ahogyan otthon a kiskádban szoktam, és olyan jókedvem lett, hogy madarat lehetett volna fogatni velem! Ennek örömére Anyu felfedezőkörútra indult velem a strand babás "részlegére", és én csak bámultam azt a sok gyereket, aki valami szürke port ott állandóan lapátolt-gereblyézett, meg gyömöszölt különböző színű és méretű kisvedrekbe. Nem tudtam, hogy mit csinálnak, de azt tudtam, hogy én is szeretnék részt venni a mókában , és már indultam volna Anyu öléből, de mire észbekaptam volna, már vissza is érkeztünk Apuhoz, aki meg sem moccant azóta, hogy elmentünk!
Szóval így zajlott az én első napozós napom az életemben, a másik kettő hasonló volt, de mindig találtunk valami újabb kipróbálnivalót. Pl. ekkor kóstoltam életem első fagyiját. Juj, most irigyelhettek, de olyan finom volt! És hogyan kóstoltam ezt meg?Hát az úgy volt, hogy egyszer csak megkívántam a cumikámat és meg is kaptam, de hamarosan ráuntam, és akkor ki is köptem. Na most aztán fertőtlenítés! De Anyu nagyon élelmes volt, és megmártotta a finom málnajégkrémben, s ha eddig otthon a fórróságtól most a hidegrázástól pusztultak el a bacik. Én pedig csak amúgy nyalogattam a számat, miután megkóstoltam a málnafagyit!
Így néztem ki azon a napon. Igaz, hogy szép a kisbodym?

Nincsenek megjegyzések: