2006. június 15., csütörtök

Séta

Vasárnap semmi érdemleges nem történt velem, hétfőn délután viszont, amikor Apu angolórára ment egy utolsót vizsgázni ebben a tanévben (hi-hi, még tanul, pedig már annyi sok tudomány van a fejében! Én mindenesetre unnám, hogy akkor is iskolába menjek, ha nem muszáj!), Anyuval mi is bementünk a városba sétálni. Jót sétálhattunk, mert én azalatt olyan jól kialudtam magam, hogy csak na! Ilyet csak friss levegőn tud aludni az ember lánya, no meg a kenguruban. Az egy olyan jó találmány! :):):) Jól oda lehet bújni Anyucihoz...
Aznap ezt a csipkés rugit adta rám Anyu, de csak azért, mert a kenguruban úgysem látszik.;););) Különben Magduska mamámtól kaptam ajándékba!

Aznap még egy érdekesség történt velem! Amikor hazamentünk, Anyu nekitámasztott a kanapé karfájának, hogy "ülve" fényképezhessen le. Hát ülni épp nem ültem, de valami ilyesmi sikerült belőle!:)

Nincsenek megjegyzések: