2009. január 5., hétfő

Tudtam, hogy így lesz!

Tudtam, hogy nem lesz időm napirendre érni mindennel, hogy nem lesz leírva a szilveszter, az újév, Beni szülinapja, és nem lesz leírva az alvás, az evés meg a szül(et)éstörténet meg ... semmi. Talán egy-két mondatban kellene megemlítenem mindent és akkor egykettőre a jelenben teremnék, de nem igazán akarom, a másik meg hogy nem is igazán tudom. A címversek, az egypercesek, de még a glosszák sem igazán a „kenyerem”, úgyhogy maradok a jól bevált jegyzet, novella, regény, trilógia műfajoknál. :p
Mivel pedig nem akarom, hogy legylább egy hetet csússzak a legeslegfrissebb eseménnyel, most inkább azzal kezdeném.

(Talán megtévesztő ez a bejegyzés, hiszen előtte szerepel a szilveszterünk és az újév kezdete is, de ezeket már utólag írtam meg, csak éppen a régi dátumra tettem át őket, hogy ne legyenek állandóan időrendi átfedések. Ezt a "toldást" is néhány nappal később írtam az eredeti dátumhoz képest!)

1 megjegyzés:

kata írta...

Én megvárom és bánja a fene a múltidőt! :)

Kata