2009. január 21., szerda

Jól megaszonta!




1. Mondom Krisztának, hogy hívja az apját vacsorázni. Elrohan.
- Apuka, gyele gyolsan vacsolázni, anyuka főzött finomat! (Pedig csak friss saláta volt, párolt gombával...)
- Mit főzött Anyuka? – kérdezi István.
- Leggelit.

2. Idetart elém egy tükröt: - Anyuka, emlékszel még erre a képre?

3. Ha valamit nem tud megcsinálni, megoldani, ezt mondja: - Gyele, magyalázzad meg nekem! De persze, nem a magyarázatra van szüksége, hanem arra, hogy én csináljam meg helyette. Mindenesetre, nagyon mókás, amikor pl. fel kell húznom neki a cipzárt vagy felkapcsoljam a villanyt, és azt kéri, hogy megmagyarázzam!

4. Kriszta köhög, valamit félrenyelt. Kérdezem tőle: - Félrenyeltél?
- Nem, csak cigányla ment! (azaz cigányútra, ami ugyanazt jelenti, hogy félrenyelt.)

Muszáj kiegészítenem még:

5. A hármas ponthoz kapcsolódik.... Kinyitotta az apjának a szerszámos táskáját és nem tudta visszakapcsolni.
 - Anyucika, magyalázzad össze nekem! :)

6. Mesélt valami Micimackós jelenetet. Kérdezem tőle, melyik mesében van az benne. Erre azt mondja: 
- Amikol mentek sétálni, és aztán hazamentek... majd gondolkodik egy kicsit -  és aztán vilslit ettek... (tegnap volt így nálunk) :)


8 megjegyzés:

Patri-cica írta...

:-)))))))))

andi írta...

Nagyon édes:)Mi is jókat derülünk a csajom néhány beszólásán:)Olyan jó vissza hallani az általunk használt mondatokat, szófordulatokat:)és ahogy néha nem éppen oda illő helyzetben alkalmazzák őket:)Andi és Bogi

Gabi írta...

:))))Szkokán fiúk

ilgya írta...

erről beszélek:):):)

kata írta...

A tükrös, az valami fantasztikus, felnőtt, érett humornak is elmegy! A kedvencem, de komolyan!

Köszönöm a kimerítő válaszodat. Nálam az is buktató lehetett, hogy nem voltan ennyire elszánt és akkor ott ette meg a fene. Kíváncsi vagyok a könyv szerint melyik a jó kor a szoktatásra. A legkorábbi. Egy pici pár hónapossal meg nem is csináltam volna mondjuk. Mi szerintem a szeparációs szorongás idején próbálkoztunk, tehát a legrosszabbkor. Azt gondolom, csak rácsos ágy esetén megy a dolog és Benedekkel amúgy is csak a pozitív megerősítések vezetnek valahova. Most finoman terelgetek. Hátha és még mindig szkeptikus vagyok a módszerrel.
Maximálisan megértelek, igazad van a kipihent anyukát illetően.
Majd írj, hogyan haladtok tovább. Nagyon érdekel.

Pussz: kata

Kati írta...

Édes!!!

Évi írta...

jajj de nagyon jó volt!!!A tükrös az csúcs.mennyire találékony:-).Szerzett egy pár mosolyt az arcomra.Köszönöm.Rámfért:-))).
Én is jövök ám, csak rendszerességet nem tudok igérni:-))
Pusz Évi

Ákombákom és Réka írta...

Akkor beszálltok? Várnám a címeteket!
Krisz