2009. január 15., csütörtök

Barátság oklevél



Köszönöm Ilgyának, Gabinak és Anicskának, hogy barátjának tart, teljes szívemből érzem én is ugyanezt. A "díj" szinte fölösleges is, mert gondolom, nem ezen múlik a barátság.

"Igazából nem is jó szó rá a díj, - szóljon, akinek eszébe jut rá jobb kifejezés -inkább jelzés a barátságról és a közelségről, ami legkevésbé értendő földrajzilag.
Lényege, hevenyészett fordításban: " Ha blogolsz, hiszel a "proximitásban" a térben, időben, és kapcsolatokban való közelségben és teszel is érte.

Ezek a blogok különösen varázslatosak. Íróik célja, hogy barátokat találjanak. Nem az anyagiak, vagy a hatalom érdekli őket.
Reméljük, hogy amikor kibomlik a szalag az üzeneten, még több barátság fog születni. Figyeljünk oda jobban az ilyen blogokra!
Add tovább nyolc újabb blogolónak és mutasd meg ezt a leírást is!"

Nagyon sok naplót olvasok és nagyon sokan olvasnak minket is. Tulajdonképpen

mindenki a barátunk, nagyon nehéz 8 embert kiválasztani. Mégis továbbadnám: Katának, Timinek, Loihi Eszternek, Ferenczy Eszternek, Hajninak, Renáta baba anyukájának, Szilvinek és Ágnesnek. Megpróbálok hamarosan üzenni is mindenkinek!!!



  

7 megjegyzés:

VH írta...

Szia,Edith

Köszönöm szépen,kedves vagy,de én már megelőztelek és Téged pedig elsőnek jelöltelek ki egy virtuális ölelésnek:) Kukk be a blogomba:)

Fel tettem már a tegnap a postára a levelet.
Puszi

Renáta baba írta...

Nagyon szépen köszönjük!!!

Loihi írta...

Köszönjük szépen!
Edith,
Irok Évinek a blogjára, de ma valahogy nem sikerült megnyitnom, mindig lefagy. :-(
Remélem olvassa a bejegyzésed, szólj majd mikor töröljek!
Puszi

kata írta...

Köszönöm.
Olyan jó ilyet olvasni. Főleg olyantól, akire magam is szép érzésekkel gondolok. Örülök, hogy megismertelek benneteket!

A könyves dolognak is örültem és meghatódtam, hogy rám, a sokból...
csak éppen akkor reagálni nem tudtam, de már a kész vagyok a listámmal!

Pussz és baráti ölelés: Kata

iméon írta...

Sokszor puszilunk titeket, kellemes hétvégét nektek! Noémi

Kati írta...

Na! Elolvastunk titeket: :) nem mondjuk, hogy A-tól Z-ig,de a lényeg megvan. A Babaszobás is, meg az itteni is. (Megsúgjuk, hogy a Babaszobán már egypárszor be-belestünk hozzátok, régebben. Csak nem írtunk.)
Nagyon sajnáljuk,hogy betegesen indultak Kriszta napjai, a lényeg, hogy már nagyon rég volt(igaz;)) és minden rendbe jött. Apa trükkje a dokibácsinak öltözéssel azért bejött. :)
Olvastuk az első hármasban töltött napjaitokat is (már a három nőcire gondolunk :)), mi még ezt a "mélyvizes"időszakot éljük. Hol könnyebb, hol nehezebb.
Örülünk,hogy a szopizás végül rendbe jött, s ha jól vettük ki a leírtakból, még mindig tart. Ez nagyon jó. :)
Édes, kis szöszke tündérkék a lányok. Gyönyörűek!
Ja! Nagyon jól esik, hogy beírtatok bennünket az olvasott naplók közé. :) Mi is ezt fogjuk tenni!
(És a főzős naplónak is látogatói leszünk. ;) sőt, nyitunk is. Előbb-utóbb.)

kata írta...

Már rég akartam kérdezni, de mindid elmaradt, hogy Boró aludni tanítós projektje nem zavarta Krisztát?
Meg arra is kíváncsi vagyok, hogy visszaáltatok-e?
Azért is érdekel, mert Benedekkel egyszer én is megcsináltam ugyanezt, de semmi hosszútávú eredménnyel és azóta is bánom a dolgot. Sőt sokszor azt hiszem csak gondot okozott a nemalvásban. Azért írok csak most a félelmeimről, mert tudom, milyen nehéz helyzet ez, és én nagyon megingatható voltam akkor. Nem akartam kétségeket ébreszteni a folyamat alatt.
Másoktól meg olyat hallottam a módszerről, hogy ha kibillentek, betegség, fogzás, ovi, mindig újból kellett sírni hagyniuk a gyereket. Nekem egyszer is sok(k) volt. Na éppen ezért vagyok ilyen kíváncsi, mert Te megbízható forrás lennél, meg egyébként is érdekeltek!

Pussz: kata

néha azért hülni is hagyjuk, bár a vaniliakrém is elég, ha már hideg. :)