2009. január 13., kedd

Jól megaszonta!


 1. Kriszta elémáll és a szétszedett vízipisztolynak az egyik tartályát a szája elé emelve ezt mondja:
- Hö... hölny... hölgyem, beszéljen a munkájával! (Nocsak, gondoltam, ama bizonyos alma és a fája esetéről van szó? ;):) )

2. Karácsonykor, Idecsen:
- Édesannya - mondja Édesanyámhoz fordulva (én így szólítom őt, ő is most így szólította meg :)) – az nem egy pizsama. Az egy gyáva pizsama! (Micimackó-hatás a „gyáva” szó.)

3. Díszítjük Borónak a tortáját, Kriszta is rátett néhány M&M cukorkát. Amúgy nagy lelkesedéssel válogatta szét őket színek szerint, anélkül, hogy tudta volna mik azok. Eszébe sem jutott megkóstolni, de végül mégis megkérdezte: - Anyuka, mik ezek?
- Gombok. – vágtam rá gondolkodás nélkül. Amikor befejeztük a díszítést és már vittem volna el a tortát, Kriszta ujjongva megszólal: Begomboltuk a tortát!!! (Csak délután, a tortázáskor jött rá, hogy ehetőek a „gombok”, Boróka megmutatta neki. De azért megkérdezte, hogy megeheti? :))



4. Hisztis kedvében volt, kiborította a földre az összes színesceruzát. Rászóltam, hogy szedje össze, majd inkább kedvesen megmutattam neki, hogyan kellene csinálnia:
- Gyere, szedd össze, én is segítek! – és felvettem egy ceruzát.
Mire Kriszta a legnagyobb komolysággal:
- Te szedd össze, nyugodtan, nyugodtan, összeszedheted!

4 megjegyzés:

ilgya írta...

:):):):)
hát nem esett messze az biztos az a bizonyos alma:)

Gabi írta...

:)De aranyos!:)
Szkokán fiúk

VH írta...

Édeske lehettél: mikor kiverted a hisztit:) Bogi is hisztizve vágta az arcomra a könyvet a minap jól megszidtam és aztán persze utána már kedvesen adta ide nekem és mondta Tessék:D Kell nevelni ami fárasztó és sok türelem kell hozzá ha eredményt akarunk elérni:P

Nektek tartogattam az utolsó levelet és küldöm
hvecsey@gmail.com ide küldjed a postai címeteket

Puszi

ilgya írta...

Nálam is vár egy ölelés:http://davidreka.freeblog.hu/archives/2009/01/13/Blogbaratsag/