2009. június 23., kedd

Letudtunk még egyet!

Ismét egy újdonság! Egy újabb "első"! Ezúttal piszkos és büdös és mindenösszekenős akció volt: Boróka bilibe kakált. :D (A továbbiakat csak erős gyomrúaknak ajánlom!:P:D)

Tegnap nem volt széklete, ma pedig ésrevettem, amikor erőlködni kezdett. Megkérdeztem, hogy megyünk-e a bilibe kakálni és már indult is. Mire levettem a pelust, egy kis gömb már benne volt, de aztán folytatta. Ezúttal picit lefoglaltam ezzel-azzal, szóval tartottam, hogy eredményesek legyünk, és valóban, még háromszori nekifutásra kijött az egész. Igaz, közben fészkelődött is jócskán, így egy része felkenődött, próbált bele is nyúlni, mint szokása szerint, amikor ráültetem, a blúza is összekenődött, és ugyanúgy, mint amikor pelus van rajta, jól le kellett őt csutakolnom, de egy a lényeg: bilizett. Végül nagy csodálkozva megszemlélte a produktumot, de nem fordított rá további figyelmet. Egyelőre csukott ajtók mögött dobtam ki, majd jól megmostam-fertőtlenítettem a bilit és a tartószékecskéjét.

Ha valaki azt szeretné, hogy olyan szép, selymes, illatos és üde bőre legyen, mint Pindurkámnak, ne késlekedjen alkalmazni a Boró-pakolást. Pontos receptet nem adhatok, de annyit elárulhatok, hogy tej és tojás van benne!:D:D:D

Nincsenek megjegyzések: