2009. június 4., csütörtök

Jól megaszonta!

Egészen friss:

- Jaj, Anyukám, a konyhában volt egy nagy-nagy pillangó. És én fújtam és fújtam, és ő repült, repült, úgy járt, mint az árnyék, hogy még a vadállatok is zümmögnek ... - itt már nem bírtam tövább és kitört belőlem a nevetés, pedig ki tudja még miket hordott volna össze!
(Muszáj volt leírni, hogy nehogy elfelejtsem!)

És akkor még jöjjön vagy kettő, ezelőtti:

- Anyukám, tegyél nekem Medzsi Lingist. (azaz Magic Englisht)

- Anyukám, szeretnék nézni Hamupihüpőkét! (Még nem ismeri ezt a mesét, csak a Magic Englishben látott belőle részleteket és mondtuk neki, hogy Hamupipőke az a kislány. Így tartotta észben a nevét.:))

Még egy:
- Kriszta, húzd fel a nadrágodat!
- De nem tudom, mert összecsavarhúzódott. :D

3 megjegyzés:

Kati írta...

Édes!!! :-D

Szitya írta...

Hát, én nem is tudom elképzelni, hogy milyen lehet az élet Hamupipőke nélkül....:-)

Üdv,

Szilvi

Virág írta...

Hát, angolul is össze tudnak halandzsázni, az tuti! :-)