2009. június 11., csütörtök

Hétpecsétes „titkok”

Wise Lady kíváncsi néhány olyan dologra, amit nem sokan tudnak rólam. Most már akkor ti is megtudjátok....

1.Szeretem a csendet, a magányt és az esőt. Mindig szerettem éjszaka tanulni, a bentlakásban nem is tudtam máskor. Egyedül lakni is jó volt... a délelőtti gyerekzsivaj után megváltás volt hazamenni és egyedül lenni. Szeretem a nyári záporokat, amikor fellélegzik a természet, a sok felgyülemlett por eltűnik. Nyár végén szokott egy esős időszak lenni, amikor két hétig csak esik és esik monotonul.... Olyankor imádom a lakásban a meleg vasalásszagot, szeretek egy takaróba burkolózva olvasni, forró kávét vagy teát kortyolni...

2. Nyári estéken Istvánnal „kiülünk” a konyhaablakba, és egy pohárka bor vagy sör mellett beszélgetünk és figyeljük az „alvó” ablakokat, hallgatjuk az éjszaka neszeit. Egyedül is szeretem ugyanezt tenni, csak akkor éppen nem iszom. Vagy nem alkoholt!:P

3. Ha már italokról van szó... Nem szeretem a bort semmivel sem vegyíteni. Apósom, férjem legtöbbször ásványvízzel keveri fröccsnek, de én amúgyis csak néhány kortyot iszom, és akkor inkább tisztán. A kávét is feketén szeretem, nagyon ritkán kívánok bele tejet.

4. Nagyon szeretek játszani. Társasjátékokat, gyerekjátékokat, bármit. Nagyon sokféle kártyajátékot ismerek, amolyan igazán férfiaknak valót is, mint pl. a filkó. A számítógépes stratégiajátékokat is nagyon kedveltem, a Warcraft, Age of Empires, Delta Force, Commandos, Line of Sight, csak néhány a sok közül, amit valaha játszottam. Persze, lehet nevetni, azóta biztos ezek elavultak, de én már évek óta nem foglalkoztam ilyesmivel.

5. Megtanultam hegedülni. Ha tehetséggel is párosult volna a zenehallásom-hangom-ritmusérzékem (mert ezek mind nagyon jók), még sokra is vihettem volna. Így elértem a tőlem telhető legmagasabb szintet és megálltam. De még így is rengeteget nyertem a dologgal, mert a hegedű által jutottam el Franciaországba 16 évesen az iskolai zenekarral, illetve utána 6 éven át elég sok pénzt is kerestem esküvőkön, bálokban, ilyen-olyan összejöveteleken.

6. Én vagyok a család ételdíszítője. (Bár mostanában a húgom is erősen ügyeskedik!) Sógornőm sokszor megsüti a tortát, de megvár engem, hogy én díszítsem ki. Igaz, legtöbbször a fejemben (vagy inkább lelki szemeim előtt) sokkal szebb dolgok születnek, mint a valóságban, de szégyent általában nem vallok a munkámmal!

7. Energikus és nagyszájú vagyok általában, szépen vagy erősebben fogalmazva, szinte mindig megmondom a magamét, ha kell, mégis, ha váratlanul szóbeli támadás, esetleg (igazságtalan) vád ér annyira meglepődöm, hogy köpni-nyelni nem tudok. Utólag aztán jönnek a jobbnál-jobb gondolatok, replikák, de sokszor túl későn.

Nos, ennyi lenne az a hétpecsétes héttitok magamról. Én nagyon kíváncsi lennék Kata, Ágnes, Gerti, Virág, Eszter (Dorka és Lilla), Anyabanyaévi és Nóri féltve őrzött titkaira. :D

6 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Köszönöm, hogy gondoltál rám :)
Nagyon rég írtam ilyet... kíváncsi vagyok milyen titkok tárulnak fel most bennem ;)
Puszi

Ági írta...

Kedves Edith!
Amint összegyűltek a gondolataim, leírom a "titkokat".
Elég lenne hat is, mert az elsőt, -az esőset- szó szerint bemásolhatnám a saját felsorolásomba.
Puszillak

ui. Mondtam már, hogy öt évig hegedültem? Igaz ma már csak a vonó helyes tartására emlékszem.

Évi írta...

Jajj köszönöm:-))).le fogom írni, nem igérem hogy azonnal de le fogom.
Az elsö annyira kifejezö szép fogalmazás, ez rám is vonatkozik, ez a része.Mármint az esöszag, zivatar...imádom.

köszönöm mégegyszer.

Évio

kata írta...

Már olvastam a titkokat a konyhádban és érdekes, hogy az esős írásod mennyi mindenkit megérint. Akárcsak engem is. A nyári esőt én is szeretem, még bőrig ázni is jó, de ahhoz magány kell.
Bár mostanság nem is tudom, hogy mi az.
Ha lesz időm és kedvem csatlakozok.
Köszönöm, hogy gondolsz rám!
Kata

Mia és Maja írta...

Érdekes játék,tetszik!:)
Az időm nagyon kevés,most,hogy dolgozom,de megpróbálom megcsinálni.:)
Szégyen-gyalázat,még a télen sokan felkértek különböző játékokra és annyira nem értem rá,hogy nem tudtam őket megcsinálni...:$:s:(
Remélem,most nem így lesz..:o
Köszönöm szépen,hogy kíváncsi vagy az én titkaimra is...;))
Puszi!:)

Virág írta...

Kösz, hogy gondoltál rám, majd csinálom, ha lesz időm! (lesz. ;-) ) Ami pedig a tettek mezejét illeti, húsvéti beszámolót olvastam, meg is könnyeztem anno. A hagyományblog pedig még abban a percben elkészült, mikor befejeztem az itteni megjegyzésemet, és a magyarhagyomanyok.blogspot.com címen meg is tekinthető! :-) Ha lesz már benne 1-2 bejegyzés (holnap már lesz) széles nyílvánosság elé tárom! :-) Puszi a csajoknak!