2009. június 20., szombat

Az utolsó könyvek

Múlt héten megkaptuk az utolsó könyveket is. Lilla, az angolos társam hozta őket, a testvére gyerekeitől, Henriettától és Hóvirágtól, illetve az ismerősüktől, Márton Árntontól. Az érdekességük az, hogy A lányok személyesen vehették át őket és Kriszta azóta is úgy beszél róluk, hogy azok a könyvek, amiket az iskolában kaptam.
Így most már 10 könyvünk van összesen.
Henimaci és Hóvirágbaba két könyvet küldött, tőlük van A csigaverseny című és az Arieles kiskönyv, a Hamupipőkét pedig a kisfiútól, Árontól kaptuk.




Gondolom, ezzel véget ért számunkra a játék. Mindenesetre, köszönöm Hajninak, hogy ránk is gondolt, és nekünk is eljuttatott egy levélpéldányt. Kitűnő kezdeményezés volt, jó lenne, ha élelmes édesanyák és óvónők vagy bárkik még kitalálnának ilyen játékokat, hogy gyerekeinkkel már egészen kicsi korban meg tudjuk szerettetni a könyvet, a szépet, jót, az igazi értékeket. Mert sajnos, mindenhonnan ömlik feléjük mindaz, ami nem igazi érték. Akár engedjük és akarjuk mi, akár nem. Persze, a könyvek megszerettetése nem csupán egy ilyen játékon múlik. De úgy vettem észre, hogy a küldemény felfedezése, a bontogatás, a meglepetés, amikor kinyitja a könyvet és meglátja mi van benne, nagyban hozzájárul ahhoz, hogy még jobban örüljön, még jobban értékelje, mint a saját eddig meglévő könyveit. Egyelőre csak Krisztáról beszélek, mert ő az, aki már értékel. Boróka még mindig a forgatós-széttépős korszakban tart és igyekszünk, hogy ezeket a szép ajándékokat megmentsük előle majd akkorra, amikor ő is igazán örülni tud nekik.

Most felsorolom a könyveket, amiket kaptunk, küldőik nevével együtt (már akinek tudom...):
1. Zelk Zoltán: Mikulás – Tatár Viktóriától
2. Andersen: A rút kiskacsa – Nagy Grétától és Marcelltől
3. Füles téli kuckója - ................. Marcelltől
4. Gyermek mondókák – Mátyás Edittől
5. Cirkusz!Cirkusz!Cirkusz! – Bodoni Ágotától és Koppánytól
6. Limpimpi mesél a barátságról - .................................................
7. Húsvéti kaland – Zatkalik-Peresztegi Juliskától és Rozitól
8. Hamupipőke – Márton Árontól
9. Fási Katalin: A csigaverseny – Henimacitól és Hóvirágbabától
10. A kis hableány – Henimacitól és Hóvirágbabától

9 megjegyzés:

ilgya írta...

Nagyon jó kis könyvek,mi nem voltunk ilyen szerencsések,összesen három darabot kaptunk....

zafiram írta...

Képzeld el, mi is részt vettünk a játékban és egyetlen (!) darab könyvet sem kaptunk. elég nagy csalódás volt, de a gyerekeknek nem szóltam róla, így csak nekem.

Bogár és Gerti írta...

Mi sem kaptunk túl sok könyvet... talán 5 darabot... de igen... sokan egy darabot sem. :( (bár tudom, hogy nálunk elakadt 2... nem küldték tovább, hiába vállalták)

Puszi

Ági írta...

Hát Edith, büszke lehetsz a barátaidra meg ismerőseidre, szóval a helyre, ahol élsz. Mert engem mélységesen felháborított, hogy összesen 1 könyvet kapott Hanna, a többiek becsapták. Sokan hiába várták a meglepetés könyveket.
Nem is tudom hogyan tudnak azok az anyukák tükörbe nézni, akik elfogadták ugyan a levelet de nem tettek konkrét lépéseket, nem küldték tovább a második rublikában lévő névnek a könyvet, nem tettek erőfeszítést annak érdekében, hogy ők is találjanak hasonlóan könyvszerető embereket.
Amerre te laksz még van tisztesség, becsület, aki megígér valamit, az teljesíti is azt.
Legalább tanultam belőle valamit. Megismertem túl elfoglalt anyukákat, jaj nekem nincs erre időm típusúakat és olyanokat is, akiknek erre nincs szükségük. Nem értették a játékosságot az egészben,a remek kezdeményezést, nem látták maguk előtt a gyerekek mosolygó arcát. Hát pár szomorú arc azért remélem eszükbe jut. Tényleg..lehet, hogy rá is kérdezek mi lett a sorsa a leveleknek.
Szóval szerencsések vagytok. Egyébként pedig meg is érdemlitek!
Puszillak és jó olvasgatást.
Ágnes

anitka írta...

Én sem tudok nagyon mást írni, mint az előttemszóló. Mi is csak egy könyvet kaptunk, pedig nagyon rendesen továbbküldtem. Egy könyvbe igazán nem halt volna bele senki, ha már a levelet nem is, de egy könyvet igazán küldhettek volna!
Nagyon-nagyon szép helyen van Apósod parókiája, a képeket nézve szinte honvágyam volt... Anna születése előtt sokat jártunk Gyergyóba, nagyon jó volt mindig kint. Puszi Nektek! Anna, anita

Agi írta...

Nagyon szép kőnyveket kapott Kriszta!

Kati írta...

Na, visszaolvastunk. Mindent. A felét már a múltkor, csak a komment nem született meg. :$
Nálunk minden plüssállat, baba, maci "természetesen" guggolva pisil. :-P Rosszabb esetben mire észbekapok, a bili már a gyerekszoba közepén, s rajta egy-egy baba. Még rosszabb esetben teljesen belecsúszva. :-O :-(

A Ház gyönyörűszép lett!!! Minden tiszteletem "anyuéké". :-) Idősebb emberként - fáradtabbként - hagyhatták volna úgy ahogy volt, kicsit felújítva. (Nekem még fiatal rokonaim is vannak, akiknek "jó ez így is".) És ők még a tornácot/bejáratot is milyen gyönyörűvé varázsolták!!!

A Könyvkukacos játékhoz csak annyit fűznék hozzá, hogy mi sajnos egyetlen könyvet sem kaptunk. :-'( Nem is beszéltem róla Emmának, mit mondjak szegénynek. Amikor a fiúcskának vettük a könyvet, akinek küldtük, kérdezgette egy darabig, hoyg ő mikor kap, aztán elhagyta.
Írta itt valaki, hogy milyen sz@r ez. Hát igen. Vagy rossz embereknek adtuk a leveleinket, vagy... nem tudom.

Évi írta...

Irtam egy bejegyzést , de nem találom.....
Mi is kaptunk 3 helyröl is ilyet.Én visszaküldtem illetve, emilben is meg levélben is.
nem részletezem miért, de nem akartam részt venni benne.

Viszont Te nagyon jó embereket választottál, ha ennyire célba talált a küldemény...

Jó érzés lehet.Talán ott még rendesek az emberek....itt akik részt vettek benne, nemigen számoltak be, ilyen szép sorozatokról....

A ház teljesen magával ragadott.GYÖNYÖRÜ, és tisztelet a szülöknek, hogy belevágtak.
Tiszta jó lelkü emberek lehetnek, akiknél fontos, hogy minden randben legyen maguk körül.Tényleg elismerésem...

A b.himlö meg három hétig is lappanghat???Uramanyám...hát kivárjuk...végülis ráérünk:-)))

Pusz Nektek, Évi

andi írta...

szia
tényleg szerencsések vagytok, mert Bogi is csak egy könyvet kapott..én is sokat bosszankodtam miatta, hogy miért fogadják el olyanok, akik nem adják tovább ill. sokan miért adják vissza, mert tényleg szuper kezdeményezés..de legalább kaptunk egyet az helyett, amit küldtünk..
jó olvasást nektek!!
puszi