2009. június 4., csütörtök

Édesanyáméknál

Múlt héten keddtől csütörtökig ismét minivakációztunk Idecsen. István Megint 4 napig volt távol, így mi nem maradtunk a "blokk"-ban, hanem elmentünk friss levegőt szívni.
Prózai célja is volt az utunknak, ugyanis épp a palánták ültetési ideje van és ebben is szerettem volna segíteni szüleimnek. Nos, ültettünk is vagy 3000 szál paprikapalántát, meg szerdán reggel 6-tól kapáltam-gyomláltam a kerti veteményest.

A csajok? Hát ők élvezték azt, hogy szinte reggeltől estig kinn lehettek, öntözték a virágokat (még jó, hogy nem kaptak szegények vízmérgezést), segítettek ültetni, öntözni, kapálni; cicát, kutyát kergettek, katicabogarat tanulmányoztak, epret ettek, Boróka cipőstől-ruhástól kádban fürdött meg már nem is emlékszem, hogy miket is csináltak.

Néhány fotó azért készült:
Cila-lesen:





Munka utáni "tiszta" ruhában:


Telefonnál:

2 megjegyzés:

ilgya írta...

Jaj én is gyerekként mennyire szerettem ezeket a "kiszabadulásokat a blokkból" a palántákért nem irigykedem,majd csak a termésnél fog megenni a sárga irigység....

Virág írta...

Érdekes, mi ezt a rózsaszín csíkos felsőnket pizsamaként vettük... :-) De naggyon jól áll neki! Annyira édesek, ahogy önállósodnak! :-) Puszi