2009. június 7., vasárnap

Jól megaszonta!

1. Kriszta eszi a tökfőzeléket. (Tudni kell, hogy nálunk minden zöldségnek, gyümölcsnek neve van, amolyan Salátabár módra, és lehetőleg mindeniknek találó, ugyanazzal a betűvel, szótaggal kezdődő a neve.)
Namármost, közösen dicsérjük a főzeléket, hogy milyen finom. Kitaláltam a nevét is: Tök Tamás, de rögtön jobb is eszembe jutott: Tök Töhötöm. Erre Lányom megkérdezi:
- Ki az a Töhötöm?
- Hát, kincsem, egyik volt a hét vezér közül.
- És a negyven rabló közül? :D

2 Későbbi eset, sétáltunk. Egy étterem kapujában K. meglátta a kitett menütáblát, amin egy szakács is volt.
- Anyuka, láttam egy szakácsot!
- Miféle szakácsot, kincsem? (Hirtelen nem jöttem rá, mire érti...)
- Hát olyat, aki főz. (No, hát milyen is legyen a szakács? :P)
- Valóban, szívem, a szakács főz. Minden szakács főz. De nem mindenki szakács, aki főz. Pl. Anyuka is főz, de nem szakács! (Tudom, kicsit magas, de így jött ki...)
- Igazad van, anyukám, - kiált fel boldogan - te csak FŐNÖK vagy!
Majd megpukkadtam a nevetéstől, de azért megkérdeztem:
- Hol vagyok én főnök?
Mire a válasz:
- Hát otthon, a mi otthonunkban!:D

5 megjegyzés:

Agi írta...

Édes lehetett Kriszta ahogyan kijelentette ki a Fönök!!!
Boldog Hófordulót Borokának!
Puszi nektek.

ilgya írta...

hát megzabálom....:)

Virág írta...

Nosza! Kell ennél több bizonyíték? :-D :-D :-D ;)

kata írta...

De helyes!!!!
Édesen magyaráz, már megint!

Pussz: Kata

Bogár és Gerti írta...

:) Milyen jól látja a helyzetet ;) Anya! Te vagy a főnök ;)
Puszi