2008. november 22., szombat

Dávid szülinapja, havazás, ajándék


Alszik a család... Én pedig a konyhában takarítok... állítólag! (No nemsokára, de amíg elfogy a kávém, addig írok is egy kicsit.)

A nap legnagyobb híre, hogy havazott. Nem volt semmi szép, romantikus benne, mert esőből váltott havazásba, tele volt minden pocsolyákkal, mégis örültem neki. De főleg azért örültem, mert láttam, hogy Kriszta is örül. „Hull a hó, van hó!!!” – ezt kiáltotta sokszor egymás után és muszáj volt minden ablakon kinéznie, hogy lássa, nemcsak a tömbház egyik felén havazik!? Alig van nyoma már, természetesen, mégis azt lehet mondani: megkezdődött a tél.

Voltunk a Metroban, mert volt valami jó akció, Anyunak vettünk edényeket, tányérkészleteket és késkészletet. Csak én mentem be, István a lányokkal megvárt az autóban, így kihasználtam az alkalmat és megnéztem magamnak azt az újszülött-játékszettet is, amit a reklámlapban láttam. Eléggé jó áron volt, meg is vettem, így Krisztának már megvan a karácsonyi ajándéka. Van benne egy baba, babakocsi, hordozó, pelenkázótáska, előke, cumisüveg, csőrös pohár, bébiétel meg még a jóisten tudja mi, remélem, hogy fog örülni neki a kisasszony!:) Még Borónak kellene kiötölni, hogy mit is vegyünk!
Jaj, és vettem még egy aranyos pohárkészletet is: Mikulás és karácsonyfa van rajta, amikor használni fogjuk, biztos jó ünnepi hangulatot teremtenek majd!

Hétfőn van Dávidkának a születésnapja, de Melinda tegnap megtartotta. Ott voltunk délután. Bementem a szobába megkukucskálni a tortát és meglepetten, sőt felháborodottan néztem, hogy mit keres mellette egy 9-es számot ábrázoló gyertya. Még szóba is hoztam Melindának, hogy miért véníti a fiát:p, pedig tényleg 9 éves lett a legény! A gyerekek nagyon jól érezték magukat, sokan voltak, Kriszta hazafelé az útobn is még sokáig emlegette, hogy mennyi gyerek jött Dávidkához. Pedig csak a család gyerkőcei voltak!
Józsi keresztapu a miccset darabolja Krisztának:

Boróka is hozta a formáját, bemutatta mit tud: enni. Jóllakott a krumplisalátából, de nyomtatásként a sóskeksz is nagyon csúszott neki, majd a „menü” megkoronázásaként a pufulecet gyúrta magába. (Eddig még nem kapott pufit, nem is tudta, mit kezdjen vele, de amikor megkóstolta és el is fogyott az első, jó hangosan követelte a repetát!)


6 megjegyzés:

Mia és Maja írta...

Gyönyörűek vagytok a képeken!:)

Mi is nagyon várjuk már,hogy mehessünk szánkózni...:o:)

Edith,
Beírod a keresőbe:
http://www.glitter-graphics.com

majd szépen kiválasztod azt,amelyik neked legjobban tetszik.
Baloldalt,a Backgrounds
alatt találsz sok kategóriát,én a mostanit az Abstract alatt találtam meg,szerintem itt vannak a legérdekesebbek,de van nagyon sok,nézd át őket.
Amelyik megteszik ,klikkelj rá,és meg fog jelenni nagyobb méretben.Fontos ,hogy a méret(File size)- minimum 500x375 legyen,akkor lesz szép a háttér.
Amikor megtaláltad az igazit,a kinagyított kép alatt rámész a click here for myspace code!-ra.és megjelenik a háttér kódja.
Egérrel másolod,majd a blogotokban,az Elrendezés-ben a legalsó,harmadik!!! (ez fontos,hogy az alsó modul legyen!!!)- MODUL HOZZÁADÁSÁNÁL beilleszted a kódot,a 11.pont alatt,vagyis a HTML/JavaScript Hozzáadás -nál.
A Tartalomba simán beilleszted a kódot amit másoltál,nem kell beírni a címet,majd mentés lent,mentés még egyszer fent és kész!:)
Remélem,hogy nem hagytam ki semmit...:o
Ha nem megy,nyugodtan írjál!:)
Sok sikert,puszi!:)

ilgya írta...

Itt is már eset ma a hó...és épp ezért örültem én is neki,mer a gyerekek ngyon.
Finom is az a pufi..
(Játékot nem felejtettem el)

kata írta...

Borzalmas lehetett az a húsz perc...
Szerintem minden szülő ősparája, hogy elveszik, belegondolni is szörnyű.
Örülök, hogy jól végződött és Krisztát nem viselte meg!

Szép napokat és pussz: Kata

Loihi írta...

Isten éltesse Dávidot!
Nagyon cuki Boró, ahogy telepakolta a kis arcát. :-)
Puszi

Agi írta...

Eltudom kepzelni mit elhettel at amikor eltunt Kriszta,borzaszto lehetett!
Jo hogy nem lett semmi baj.
A csajszik imadni valoak Boro meg ahogy tomi magat mindenhol zabalni valo!
http://agiesjazmin.blogspot.com/
Majd latogassatok meg minket is ha van kerdvetek!

Gabi írta...

Örülünk,hogy Boró étvágya ilyen szuper!:)
Isten éltesse Dávidot!:)
Szkokán fiúk