2008. november 28., péntek

Nem úszta meg...


Boróka sem a betegséget. :(
Tegnap Sárpatakon nagyon furán viselkedett, bár gondolom, inkább az "idegen" helynek tulajdonítható. Korán keltettem őket, ezért 9 körül már álmos volt Boró, el is aludt, de csak olyan félórácskát szundított. Aztán délben, amikor már dőlt össze a fáradtságtól, ismét elaludt, de megint csak olyan 35-45 percre. Késődélután sikerült úgy elaludnia, hogy vagy jó két órát lehúzott. (Csak olyan zárójelensen jegyzem meg, hogy Kriszta majdnem 4 órát aludt tegnap délután. Meg is volt a látszatja, mert úgy ébredt, mintha kicserélték volna:))

No, és a hosszú alvása idején hallottam először, hogy köhög. Estére 38,5 fokos láza lett, de az éjszaka nem volt rosszabb a szokásosnál. Sőt... negyed 4-kor szopizott és aztán aludt 7 utánig. Ma reggel is forrócska volt, nem tudom mennyi volt, mert eléggé körülményes megmérni neki, de kapott lázcsillapítót, úgyhogy most már biztos lemegy. A kedve neki is jó, bár már bágyadtabb, mint ébredés után. És még nem köhögött, mióta felkelt. Remélem, hogy ha már ő is elkapott valamit, legalább valami enyhébb fajtáját a betegségnek. Bizakodó vagyok, mert Kriszta már szemmel láthatóan jobban van, a köhögése is csillapodott valamennyire és Boró sem néz ki betegnek.

Hátha nem volt fölösleges az egész ősszel tartó immunerősítés!

Hómustra:


2 megjegyzés:

Ákombákom és Réka írta...

Jobbulást! Kriszta "elveszése" nagyon nagy sokk lehetett. Nekem Réka örökmozgó, így ki vagyok hegyezve, de tömegbe ilyenkor már nem merek velük menni.
Ákomék

Ági írta...

Jobbulást a kicsi lánynak. remélem mire ezt olvasod már túl vagytok a nehezén. Egy kis kuckuc belefér ebben a hideg időben.
jut eszembe nem ismersz valami jó kis köhögéscsillapító tea receptet? Hagymatea esetleg? Nem lepődnék meg rajta..

ui. még meg sem köszöntem a puliszka receptedet, a tanácsokat. Most pótolom. Nagyon köszönöm, hamarosan a mi asztalunkra is kerül egy adag..

Ágnes