2008. november 17., hétfő

Ez is megvolt!!!



Nem csalás és nem ámítás: BORÓKA ÁTALUDTA AZ ÉJSZAKÁT!!!
10 hónaposan és 12 naposan megtörtént a várva várt csoda! Hajnali 6 óra van és még egy nyöszörgés sem volt az éjszaka. Pedig kb. olyan 10-kor aludt el. (Nem is kell mondanom, hogy én éppen most bújtam éjfélig az angolt és csodálkozva néztem 5 óra pár perckor az órára, majd felkeltem háromnegyed hatkor.)

Amennyire érthetetlen volt számomra, hogy miért ébreszt, sír minden éjszaka, éppolyan rejtély, hogy most mitől sikerült az ilyen hosszas alvás. Igaz, nem érdekel, csak bár tartaná meg e drága jó szokását. Legalább olyankor, amikor semmi baja nincs!

Éljen az én drága kicsi gyönyörűségem!!! :) :) :)
...........................................................................................
Ééééééééssssssss...... fél 8 után 4 perccel kezdett hangicsálni!!! :)
(És még zárójelben, hogy hosszú idő óta először az előbb kezdett esni az eső. Az utóbbi hetekben végig sütött a nap, bár az elmúlt héten már meglehetős hideg is volt.)

3 megjegyzés:

ilgya írta...

Tartsd meg jó szokásodat anya örömére drágaság!

Gabi írta...

Gratulálunk,csak így tovább!:);)
Szkokán fiúk

Patri-cica írta...

Teljesen átérzem a helyzeted!3 éve nem aludtam nyugodtan...hisz régen a Kiara most meg a Kevin miatt vagyok éberalvó!Minden kis zaj és egy hangosabb elfordulás is felébreszt!Hiába alusszák már át többnyire az éjszakát!Szerencsére a Kevin már 3 hónapja egyedül iszik a cumisüvegből éjjel...így többnyire semmilyen beavatkozást nem kell tennem,de persze figyelemmel kísérem!

Ennél már csak az lesz rosszabb,amikor kamaszként buliba mennek!

:-)