2008. október 28., kedd

Ez, az - megint


1. Kriszta egy ideje nem engedi, hogy szűkítőt tegyünk a vécére. Pisilni a bilit kéri, ha viszont nagy dolga akad, akkor a vécére ül. Egyik kezével támaszkodik az ülőkén, a másikkal fogódzik a kagylóban. Ő alakította így a dolgokat, sőt, már egyedül is fel tud ülni.
2. Borókával már többször előfordult, hogy egy-két másodpercre megéllt teljesen egyedül. Sőt egy alkalommal, valamit babrálva, mintegy 5 másodpercnyit tartotta magát egyenesen. Most már mind többet és többet araszolgat a bútorok mentén.
3. Kriszta megtanulta kifújni az orrát!!! Sajnos néhány napja folydogál az orra, ennek kapcsán sikerült megtanulni az orrfújást. Nagyon vártam már, mert legalább kevesebb balhé lesz, mint a porszívóval!
4. Boróka kapott tojást. Padlizsánfasírtot készítettem, amibe, természetesen tojás is került, és egyszerűen elfeletettem, hogy neki még nem lenne szabad adni. Max. a sárgáját. De későn kaptam észbe és már lehetetlenség volt elvenni előle. A képek bizonyítják ezt. :)
5. Krisztánál egy újabb őrület tombol: a gombolási őrület. Legyen az gomb, patent, ha felfedezi, máris leül és dolgozik. Ilyen nem nagyon volt, hogy valami őt hosszú percekig, félóráig lefoglalja, de ez bizony olyan dolog. Amit nem is bánok, csak éppen ne a szekrényből túrkáljon magának valami gombosat!;):p
6. Boróka mostanában állandóan mám-mázik. Egyértelműen engem nevez így, pedig mostanában nem szoktuk ezt használni. Krisztának is annak idején mámá voltam, de már annyira megszoktuk az anyucikát, hogy csak ezt használjuk.
7. Kriszta most már este is pohárból kapja a tejet. Általában szívesen megissza, bár volt úgy, hogy nem kellett, de akkor kiadós vacsora után volt. Reggel továbbra is kakaót iszik.
8. Boróka azóta sem szopizott éjszaka, hogy „elkiabáltam” a nagy eseményt. Eddig még minden éjjal felsírt, de víz és cumi, netán pár golyócska Chamomilla után visszaaludt. Az éjszaka ki voltam akadva, mit lerendezett: sírt, de aztán nagyon. A vizet jól fogadta, de amikor jóllakott vele, ellökte. A cuminak viszont nem örült. Idegesen ingatni kezdte a fejét jobbra-balra, de végül mégis szívni kezdte. Elcsendesedett, de amikor hallotta, hogy távolodom, újból rázendített. A cumija kiesett, ezért mentem vissza, a kisasszony pedig állt a kiságyban és lábait váltogatva TOPORZÉKOLT! :o Csak szépen megsimogattam, visszafektettem, a cumit visszaadtam és továbbra is simogattam. Kb. egy perc után otthagytam, és bár időnként elkezdett nagyon sírni, pár másodperc után magától elcsendesedett és végül elaludt. Szerencsre, azért mindez olyan 5-10 perc alatt zajlott le, vagy lehet, még annyi sem volt. Haladás a régi 40-50-60 percekhez képest!
9. És végül én: ismét elkezdtem diétázni. Nem akarom 90 napig tartani, karácsony előtt pár nappal abbahagyom. Illetve meglehet, hogy hamarabb is, ha már leadom a kilókat!;):p(... jó az álmodozás...:p)
10. Most pedig megyek csipkebogyólekvárt főzni, és ezennel befejeztem a befőzések-eltevések 98%-át. Azért csak ennyit, mert ahogy ismerem magam biztos még eszembe jut vagy találok valami érdekeset, amit feltétlenül ki kell próbálnom. :)

Padlizsánfasírt-evés:







Négykezes, kétkezes darabok:




2 megjegyzés:

Ewe írta...

Óriási változások a kis családodban:))))))))))

Kitartás a diétádhoz:)))) Kár, hogy nem lakunk közelebb szívesen befőznék veled:))))))))))))))))))

Botondról tudsz valamit? Napok óta le van jelszavazva. Félek, hogy valaki beszólt neki és ezért zárta be. Nagyon izgulok a kisfiúért, remélem jól van!!!!!

Millió puszi:))))))))))

kata írta...

Benedek is eképpen van a bili-wcszűkítő választásával :)
Ügyesek vagytok az éjszakákkal is!
Pussz:kata