2008. október 7., kedd

Betegség?

RRemélem, nem, de nagyon le vagyok gatyásodva.

Az éjszaka, amikor Boró szopizni kelt, éreztem, hogy a jobb mellem nagyon fáj, nagyon kemény. pedig este, amikor lefeküdtem még semmi baja nem volt, sőt nem si maradt kiürítetlen. Aztán szopi után tettem rá hideg borogatást, de nem tudtam visszaaludni, mert éreztem, hogy fázok, nagyon ráz a hideg. Sokáig eltartott ez az állapot, valamikor 6-kor kértem meg Istvánt, hogy hozzon egy pokrócot nekem, amibe beleburkolóztam, majd rá a paplan, és akkor sikerlt felmelegednem és jól pihennem. (Dehát hogy is lehetett volna másképp, Tündinek éppen ma reggel jutott eszébe, hogy 7 előtt telefonáljon, hogy megkérdezze, mikor is van a nyitvatartása egy bizonyos üzletnek. Ejj, nem is voltam mérges egy cseppet sem!)
Végül visszaaludtam ismét és 8 után keltem, amikor a lányok is ébredtek, de olyan voltam és azóta is olyan vagyok, mint akit fejbevertek. A tagjaim nehezek, fáj a fejem, sajog a mellem és 37,7 a hőm, ami ugyan nem magas, de jelzés, hogy mégsincs minden rendben. A lányokat megetettem, felöltöztettem, most (még) csendben vannak és lefoglalják magukat a játékokkal, úgyhogy én megyek, beülök a kádba és jó meleg vízzel próbálom lazítani egy kicsit a csomót a mellben. Remélem, hamarosan elmúlik és nem lesz nagyobb bajom!

4 megjegyzés:

VH írta...

Dehogyis haragszom, hogy tegezzel, sőt örvendek,hogy földiek vagyunk:) Etgyébként Vásárhelyen születtem én is,igen visszamentem dolgozni a tanügyben sajnos,mert visszavártak:S Gyógypedagógusként dolgozom, ez még csak a kezdet számomra mert eddig egy évig dolgoztam mielőtt szülési szabadságra mentem volna:)

Örülök,hogy megismerkedtünk a naplón keresztül:)

Minden jót Hajni

U.i ezután mikor időm lesz sűrűn be fogok nézni hozzátok is:)

Gabi írta...

Jobbulást kívánunk!:sSzkokán fiúk

ilgya írta...

gyors gyógyulást kívánok,a borogatás ilyenkor csodákra képes...

iméon írta...

Reméljük semmi komoly nem lesz ebből,. bár már régen írtál új bejegyzést...Már későn szólok, de nekem egyszer pont a jó meleg kádfürdőtől csomósodott be a mellem, és 2-3 napig reggel-este szuriztak tejláz miatt. De remélem neked segített.
Sok puszi. Noémi

u.i most én is beteg vagyok, így már Eszterrel ketten nyomjuk az ágyat.