2008. október 24., péntek

Borókának...


...kibújt az ötödik fogacskája is. Nem tudom pontosan, hogy mikor, talán már tegnapelőtt is ott volt, de tegnap már jól megszúrta az ujjamat.
Nem szeretném elkiabálni a dolgot, de akkora újdonság ez nálunk, hogy nem lehet nem megemlíteni: Boróka nem szopizott egész éjjel!!! Menetrend szerint, természetesen, felsírt olyan hajnali 4 körül, és amikor már eléggé egybefüggőnek és kellőképpen hangosnak találtam a bömbölését, átbandukoltam hozzá. Galád módon fogtam a cumisüveget és megitattam vízzel, majd cumit adtam neki. Mivel nem volt annyira oda érte, még pár szem Chamomillát is a szájába adtam, ami per pillanat feledtette vele azt, hogy miért is sírt, ébresztett. Megsimogattam és könyörtelenül visszavánszorogtam a szobánkba. Még volt némi nyivákolás, de aztán elaludt és elaludtam. Fél 8 előtt, még szinte teljes sötétben ébredtem és ki voltam akadva, hogy kicsi lányom még mindig nyugodtan alszik. Mondanom sem kell, nagyed 9-kor kelt, jókedvűen. Aha, szóval, nem is hal ő éhen egy evés nélküli éjszakán! Jó tudni ezt!;):p 

Saluti tutti! :)



3 megjegyzés:

Gabi írta...

Gratulálunk!:)
Szkokán fiúk

Kármán Család írta...

Gratula a fogacskához, és a majdnem átaludt éjszakához!
Már én is várom hogy csak egyszer kelljen felkelni:(
Szép hétvégét Nektek

kata írta...

Csak így tovább mindennel!

Pussz:kata