2009. október 19., hétfő

Tudósítás

Ez igazán nem nagy dolog. De nekem mégis az. És remélem, hogy csekélysége és együgyűsége ellenére is egy új korszak kezdetét jelenti. Csak egy egyszerű kis tudósítás egy olyan helyről, ahol otthonülő anyukaként is megjelenhettem: az óvodából. Nem jelenti azt, hogy állásom van, azt sem, hogy felvesznek majd, de valami mégis elkezdődött, legalábbis úgy érzem, hogy elkezdtem a "visszaszivárgást" az anno elhagyni kényszerült közegbe, a sajtóba. Nemcsak ez a tudósítás mondatja ezt velem: leadtam egy interjút is, ami, ha minden igaz, csütörtökön fog megjelenni. Ha van kedvetek elolvasni a rövidke írást, itt megtehetitek.

7 megjegyzés:

Virág írta...

Ügyes vagy!
Naháát! :-) Juliskáék is éppen ma vették birtokba a frissen épített csoportszobájukat!!!!
Ne csodálkozz, ha mindenki babára gondol... :-D :-D Nekem is megdobbant a szívem!

Virág írta...

Ja: De jó neked, hogy te már szivároghatsz vissza!! :-O
Mondjuk én is megtehetném lassan, ha nem lennék egyetemista.

Tom írta...

Gratulálunk! Csak így tovább! :-)

kata írta...

Visszaszivárgás?! :)
Csak így tovább!
Remélem jól alakulnak a dolgaid!

Kata

Ági írta...

Kedves "Kolléga"!

Gratulálok én is ,és naná, hogy büszke vagy rá, -pontosan tudom mit érez az ember, amikor az írása, függetlenül annak hosszától-megjelenik és nagyon sokan olvassák.
Szívből kívánom, hogy minél több ilyen érzésben legyen részed,
Puszil
Ágnes

KömiMeli írta...

Próba...
Mégegyszer gratula és hajrá visszaszivárgás!!! :)
Meli és Tücsök

Loihi írta...

Ügyes vagy! :-)