2009. október 14., szerda

Tél

Hihetetlen, de igaz.
Vasárnap még nyár volt, a javából, mint írtam, este 7-kor még 23 fok volt, az éjszaka pedig havazott. Igen, HAVAZOTT!!! Ilyet se értem még, hogy október közepe előtt havazzon. És hideg van, szörnyen hideg. Tegnap még azt hittem, csak azért tűnik ilyen hidegnek, mert nem vagyunk hozzászokva még. És a buszmegállóban, a buszra várva, az autók lámpafényében cikázó cseppek olyanoknak tűntek, mint a hópihék, bár akkor még tényleg nem hó volt. Aztán hajnali fél 5-kor, amikor túlságosan fehérnek tűnt a közeli üzlet teteje, és kibámultam az ablakon, rögtön kiugrott az álom a szememből. Kockáztatva a lefagyást, muszáj volt megörökítenem, mert arra gondoltam, ha esetleg reggelre elmossa az eső, senki sem hiszi el nekem. És amikor elújságoltam Istvánnak a dolgot, rögtön utána, hogy kinyitottam a szemem, azt kérdezte: álmodban?:P
Ki se megyünk ma a házból. Nemcsak a hideg miatt, hanem azért sem, mert Krisztának nem hiányozna a plusz betegség. Hamarosan erről is.

Hajnali fél 5-kor:




Az előbb, a távolabbi dombokon:

10 megjegyzés:

Renáta baba írta...

Hihetetlen! Ez tényleg hó!!!

Szitya írta...

Edith!
Elképesztő, hogy havas minden! Jobb is, hogy megörökítetted, mert lehet, hogy Karácsonykor meg majd ezt nézegethetitek, hogy havat lássatok!
És..., ahogy elnézem a bejegyzéseidet, hamarosan olvashatunk majd egy "tavasz" címűt is, nem?
Puszi,

Szilvi

Patri-cica írta...

Jaj ne tudd meg milyen hideg van itt is!Orkán erejű jéghideg szél...Brrr!

Szerintem itt ezért nincs hó!

Még szerencse,hogy hétvégén kimostam az össze télikabátot!

Puszi nektek!

ilgya írta...

ne már..... én fázom..a látványtól is kirázott a hideg...
és hagyján,hogy esik,de a szervezetünk hogy álljon át ilyen gyorsan a télbe? Tegnap még 23 fok ma meg már minuszok? áááááábrrrrrrrrgrrrrrr...kész vagyok.
Itt is mondott amúgy havat,de még egyelőre csak a viharos szél és az eső meg a jéghideg ért ide belőle.....

iméon írta...

Ez valóban nagyon hirtelen jött. Én még jóformán átmeneti kabátot sem hordtam és máris a téli szövetkabátomat kellett elővennem.
Nagyon hideg van, nagyon fúj a szél, és esik. Igaz, itt még egyelőre csak eső.
Puszi: Noémi

Loihi írta...

Mi is megfaaaagyunk!

Agi írta...

Vééégre tudlak olvasni!:))Nem tudom mi volt a baj ugyanazzal a bőngészővel a múltkor nem ment és most megy, nem értem de a lényeg hogy, most megyen.

Hát igen hideg lett ne is mond, én ki se moccantam szinte 2 napja a házból Jázmint férjem viszi oviba.
Puszi nektek.A csajok nagyon édesek mint mindig.

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Nalunk is hulldogalt a ho, de nem maradt meg. :-) Lesz meg meleg biztosan..

Puszi

Tom írta...

Nálunk is ilyen idő van. Na, talán ma már nincs olyan hideg. Vagy csak megszoktuk? :-o
Mi a havazást elhittük volna neked fotodokumentáció nélkül is, kedves Edith, :-P ugyanis a hegyekben itt is fél méteres(!) a hó. Meg is lepődtek a szlovákok rendesen! :-)

A cseheknél pedig már el is kezdődtek az útelzáródások, lecsúszások. :-S

sat. írta...

sziep táj, család.
minden jóut!