2009. október 22., csütörtök

Interjú

Nem, nem fogom minden megjelent írásomat belinkelni, annál is inkább, hogy egyelőre nincs is kilátásban másik témám, írásom. Hogy ezt most mégis megteszem, azért van, mert úgy gondolom, hogy abszolút közérdekű a dolog.
Biztos mindenki ismeri, de legalábbis hallott a Csiri-biri tornáról, csak esetleg még nem tudta eldönteni, hogy érdemes-e elvinnie a manóját egy-egy foglalkozásra, vagy csak egyszerűen nem volt alkalma eddig. Nos, az interjút azzal a valakivel készítettem, aki itt tartja a tornát, és amelyikre Borókával én is már többször elmentem. Mondanom sem kell, hogy Boró imádja, nincs olyan nap, hogy százszor ne indulna Tim-po (Pintyő) nénihez, hintázni, labdázni, szamarazni.:) Ha van kedvetek olvassátok el, hátha találtok benne új infót és esetleg elmentek ti is a gyerekellel egy ilyen foglalkozásra. (Megjegyzem, nem kapok semmiféle juttatást ezért a "reklámért", csak azért írom, mert tényleg látom Borón is a fejlődést az első két alkalomhoz képest.)

Itt a link: http://www.hhrf.org/nepujsag/frisslap.htm#E14E18 Kiscit még kell gördíteni ahhoz, hoyg a cikkhez jussatok, mert csupán a melléklet főcímének van linkje; a cikk címe: Csiribiri, csiribiri, zabszalma...

6 megjegyzés:

VH írta...

Elmesélnéd részletesen,hogy milyen játékok állnak a rendelkezésre a Csiri biri tornán.Milyenek a foglalkozások,miket csináltok lehetne fénykép is mert kiváncsi vagyok.Bár nagyon zavar engem hogy itt csíkban semmit sem tartanak a kicsiknek...brrr. Nincs hová menni,nincs mit csinálni csak mi szórakoztatjuk,nevelgetjük a gyereket,mondókázunk és még sorolhatnám. Sokszor úgy érzem elrepülnék Pestre hogy tudhassam vinni a lányomat bárhová. Irigylem azokat akik el tudják vinni csemetéjüket különböző foglalkozásokra.Minek élünk,hacsak azért hogy itthon üljünk a négy fal között,a fakanállal a kezünkben s halljuk hogy hisztizik a gyerek mert megtörténik hogy nincs időnk akkor foglalkozni vele amikor szeretné.vagy nem megyünk ki mert esik az eső,hideg van..Ebből tényleg elegem van.Lehet az utóbbi bár mondatott magamnak írtam,mert bánt engem hogy nincs hová menjünk. Nos,nem baj őszintén remélem hogy csak kerítek valamit,bár én is szeretnék nyítni vagy tartani csiribiri tornát. kicsiknek. Hely az lenne,csak senki nem foglalkozik ezzel ebben a kicsi városban.Ez a baj.Én pedig ezt fontosnak tartom gyógypedagógus lévén.( szóval mindent csak gyerekkel foglalkozni)

VH írta...

Mondjuk itt is van egy játszóház heti egy alkalommal,de sajnos összevissza mindenki azt csinál amit akar.tehát nem úgy van hogy például körbe álljanak az anyukák kicsinyeikkel s együtt,egyszerre hajtsák végre a gyakorlatokat,mozgásformákat,daloljanak,vagy csigabigázzanak.Hogy egyszerre a hátukra veszik csemetéjüket s úgy menjenek körbe. Ilyen nincs.valaki mondta nekem Csak gyógytornász foglalkozik ilyen mozgásban,értelmileg visszamaradott gyerekekkel,Bogit is elvittem hogy lásson,játsszon habár semmi baja nem volt.Mire valaki megkérdezte tőlem minek viszem Bogit hiszen jól fejlődik.Na de tényleg rosszul esett.Nem gondolkoznak.Mindegy,csak sajnálom ezt hogy nincs és kész.

Azért várok képeket.
Puszi

S mesélj arról is miket csináltok Boróval a foglalkozáson? szeretem ezeket is olvasni

sedith írta...

Hajni, van fotó is, rengeteg, csak éppen már fel vannak téve CD-re és hirtelen nem találtam, amikor feltettem a bejegyzést. De szándékszom felteni és akkor írok bővebben magukról a gyakorlatokról is. :)
De addig is. Menj fel a Csiri-biri oldalára (www.csiri-biri.hu) és kérdezd meg Ildikót (a kitalálója és megteremtője a foglalkozásnak), hoygan indíthatnád el a dolgot Csíkban. Már nagyon sok helyen van lehetőség rá, szerintem szívesen evnné az érdeklődést!:)

VH írta...

Köszönöm szépen,bár el tudnénk índitani valamit:) Jó lenne.nagyon is rám férne tekintettel az itteni kicsikre és anyukákra is.
Puszi

Ági írta...

Edith! Még sok ilyet! És mutasd csak meg az összes cikkedet. Legyél csak büszke rájuk és magadra,- mi meg hagy olvassunk téged ebben a formában is.


Ezt a gasztro blogodba már beírtam de ide is lejegyzem:
Tegnap moziban voltam. A két nő egy recept (eredeti címén Julie and Julia http://www.julieandjulia.com/) című filmet láttam és folyton rád gondoltam. Ha lesz egy szabad estéd, nézd meg. Azt hiszem el fogsz olvadni közben! Gasztro-bloggereknek kötelező program!
Puszillak,
Ágnes

Bogár és Gerti írta...

Nálunk nem kell reklámozni :) 13 hónapos korától hordtam Lilit csiri-biri tornára ( a muzsika annyira nem jött be) Mazsola muzsikára és úszásra heti 1-1 alkalommal, még a baba atlétikába is belekóstoltunk :)
Nagyon hiányzik, most mindkettőnknek, hogy nem áll módomban elvinni :(
Puszi