2009. október 9., péntek

Jól megaszonta!

1. Kriszta kinéz az ablakon:
- Anyukám, jaj, de kékidő van! (Szép kék, felhőtlen volt az ég.:D)

2. - Anyukám, ez te vagy? - mutat egy nőszemélyre egy régi kazettából kivett papíron.
- Dehogyis, kincsem, hát én olyan kövér vagyok? (:P)
- Hmmm, nem.... te csak egy kicsit vagy kövér! (Kösz, tudom.)

3. - Anyukám, te hány kiló vagy? (A két párbeszéd között legalább egy hónap eltelt)
- Jaj, kincsem én nagyon sok, rengeteg.
Felvillanyozva:
- Igeeeen? Akkor boldog szülinapot! :D

4. - Én erősen szeretem Apukámat! Téged kicsit szeretlek. - mondja az este.
- Hát engem miért csak kicsit?
- Mert te kicsi vagy.
- És Apukát miért szereted erősen?
- Mert ő nem olyan kicsi, mint te!

Erre azt mondaná nagyanyám: na, kell gól, Mari?

6 megjegyzés:

Náncsi írta...

Dearanyos!!!!

Zsuzsi írta...

Nagyon jóóók!! :-)

Már várom amikor nálunk is lesz ilyen. :-)

Ewe írta...

Na és kell gól?:DDDD

Loihi írta...

:-)

Kati írta...

:-D
Ez nagyon jó volt!
Ezek szerint nekem is lehetne JÓ HANGOSAN boldog szülinapot kívánni. :-D

(Ja, szülinap! "Természetesen" az enyém is közé esik a többinek. :-P Tomi és Marci között "félúton" ünnepelem.)

sedith írta...

Kati ééééés? Arról se szó, se beszéd, se gondolat, semmi? Nos, bevált-e a kocka? ;):P