2009. május 1., péntek

Első pisi

Kicsit fura a cím, de annál szuggesztívebb, gondolom. Biztos nem kell sokat találgatni, mit jelent: megvolt az első pisi ... a bilibe! És persze, Boróka volt az elkövetője! :)

Előzményként csak annyi volt, hogy, egy ideje szinte minden nap megrohamozza a bilit és azzal szórakozik, hogy leül rá és feláll róla, no meg belehajítja a vécébe. Így történt ez ma délben is, miután lemostam a fenekéről a keményebb cuccot. De nem maradt sokáig és aztán vittem is az ágyra. Valamiért elléptem és ő már lenn is volt. Ahogy meg földet értek a lábai, kisterpeszbe állt és már csurgatott is. Hirtelen felkiáltottam, mire abbahagyta. Valami ruhadarabot kaptam el és a szőnyegről gyorsan itatni kezdtem, ő usgyííí, és mire megfordultam, már a másik helyen eresztette. Csak nagyon picit, másodszor, de már fogtam is és vittem a fürdőbe. Ráültettem a bilire és mondtam, hogy oda pisiljen, de sehol semmi.

Este, szintén tisztábatevéskor, csurdén (=meztelenül) hagytam egy kicsit. De gondoltam egyet és odavittem a bilihez. Ült rajta, ült, majd valami sejtelmes mosolyfélével rámnézett és már hallottam is, hogy csorog bele a vizelet. Végigcsinálta, az egészet beleengedte. Mosolygott, és nem tudom, hogy csak az én szemeim láttak benne valami büszkeségfélét vagy valóban ott bújkált a szemeiben?! Már menet közben kezdtem dicsérni, végül, mikor felállt, „megcsodáltuk” a végterméket. Nem sokat teketóriázott, már ragadta volna meg a bilit, hogy öntse a vécébe (Hiába na, a nagytól sokmindent eltanul!)

Így történt. Hogy mikorra lesz szobatiszta, nem tudom, még nagyon távolinak tűnik, és tulajdonképpen távoli is, de a legeslegelső lépés afelé már megtörtént. Apránként majd jön a többi is.

Mondtam már, hogy nagyon büszke vagyok a lányomra? És azt, hogy mennyire szeretem?

4 megjegyzés:

Loihi írta...

Nagyon ügyes! :-)

Virág írta...

Gratuláluuunk! :-)

Patri-cica írta...

Jaj...de jó!!!De ügyes!

Akkor "verseny" a Kevinnel(bár neki a bili szóba se jöhet,csak a wc)!
Persze csak viccelek-ez nem verseny!Mindenki szép nyugiban a saját tempójában!

:D

(...most már odaírtam,de nálunk minden ingyenes volt szerencsére!Többek között ezért sem mentünk sehova,csak itt falun belül maradtunk!)

Sok-sok puszi nektek!

Főleg Borónak!

Évi írta...

Jajj de nagyon ügyi!!!Büszke is lehetsz rá.

Évi