2009. május 2., szombat

Melinda szülinapja képekben...

... és címszavakban.

Labdázással melegítettek be:


Megfoglak, kutya!:


Kutyalesen, még otthon, mármint Melindáéknál:


Egymásra találtak és a szó is nagyon jól talált:




Lepkelesen:


Társaság:






A vegetáriánus:
(No, nem kell megijedni, ekkor még csak a salátája került a tányérra, de kivette a részét a húsból és micsből is!)

Tátogó madárkák: István eteti a lányát és a fiát. A keresztfiát.:D




Bekaplak, miccs!


Már megint én hozom a tortát:


Anyuval közös produkció. Mindenféle szempontból: anyu sütötte a piskótákat, ketten csináltuk a krémet. Én vontam be tejszínhabbal, ő díszítette ki. Az orgonás díszítést én találtam ki, Apu pedig lehetővé tette, azáltal, hogy szerzett sötétlila orgonát. :D Sajnos, ez a legjobb kép róla:


A tortát csak félrevonulva lehet enni:


Én magammal eszem meg a toltát!!!

Nincsenek megjegyzések: