2009. május 2., szombat

Jól megaszonta!

1. Kriszta néz kifelé az ablakon. Elmegy egy autó, de nem István volt. Megszólal: ha ez Apuka lenne volna....! :D

2. Megfogta a szalmakrumpli darabot, de az még nagyon meleg volt:
- Jujj, kicsit megforróztam az ujjamat!

3. Mai eset. Kriszta nagydolgát végzi a vécén.
- Siess, Kriszta, mert nekem is kell mennem!
- Jó, sietek.
Majd pár pillanat múlva:
- Vigyázz, anyuka, nehogy odakakálj! :D:D:D

4. Befújtam a csípéseit spray-jel. Próbálgatta mondani: spréj, de csak pléj lett belőle. Vagy néha ffffff...pléj. Én is kimondtam még egyszer, mire ő: - Ez az, nagyon ügyes vagy! :D

5. Jövünk haza ma az erdőről. Kutyafuttában indultunk, mert esni kezdett és nagyon féltünk, hogy nem tudunk kijutni idejében az erdei és a mezei földútról. Csúsztunk is rendesen, de pánikra nem volt ok. István azért mérges volt és véletlenül egy csúnyát mondott: - Sz...rom belé. Kriszta felkapta erre a fejét és mintegy kérdőre vonóan: - Hooogy? Nem éltettem jól!

Nincsenek megjegyzések: