2009. szeptember 3., csütörtök

A Víkenden

Megvolt idei nyarunk első (és úgy gondolom, egyben utolsó) strandolós napja is. Anival és Csabával voltunk múlt pénteken. Klassz napunk volt!

Majdnem déli lefekvés idejében érkeztünk ki, féltem is, hogy mi lesz, de mindannyian jól vettük az akadályokat. Boróka egyből a gyerekmedencénél termett, én még nem is tudtam levetkőzni addigra, Csaba volt a kísérője. A kis víziboszorkány! Nem fél az semmitől, ilyen vakmerő talán még én sem voltam anno. Kriszta is élvezi a vizet, de ő az óvatosabb, félénkebb típus, csak lassan jön bele a dolgokba. A végére már egészen megkedvelte a csúszdázást is!

Félórácska fürdőzés, csúszdázás után falatoztunk egy kicsit, majd Borót a vállamra vetettem és elaltattam. Kriszta nem akart lefeküdni, de nem is erőltettem. Festegetett az árnyékban, majd fagyit és kávét vettünk. Egymás után kettőt kapott a kisasszony, mert két nyalintás és a lábai összeakadása után az elsőt a földhöz vágta, így kénytelen voltam másikat is venni neki. Aztán megjöttek Aniék is a fürdőzésből és elvitték amgukkal Krisztát ebédelni. Mondanom sem kell, fagyival a kezében jött vissza.
Miután Boró is felkelt, volt számára egy kis uzsonna és ismét egy jót fürödtünk, de ezúttal a felnőttmedencében. Amíg Anival a lányokat (és magunkat) lubickoltattuk, addig Csaba volt az őr a pokrócnál. Végül, levezetésképpen még játszótereztek-homokoztak egy kicsit és hazaérkeztünk még mielőtt jól beborult volna az ég alja.




























2 megjegyzés:

Évi írta...

Nagyon szépek és élvezetesek a képek.Jó kis nyaralás:-)))

Pusz Évi

Kati írta...

Lehet, hogy egy kicsit későn kezdtétek idén a strandolást? ;-)