2009. szeptember 9., szerda

A boldog nők 5 titka

Ezeket a sorokat emailen kaptam, de mivel nem szeretek továbbküldeni leveleket, inkább közzéteszem itt. Mert legalább ti is nevettek vagy mosolyogtok egy jót, mint ahogyan mi tettük Istvánnal... 

1. Fontos, hogy egy olyan férfit találj, akivel megoszthatod a felelősségeket és a háztartási munkát, és hogy legyen egy jól fizető állása.

2. Fontos, hogy egy boldog férfit találj, aki imád táncolni, utazgatni és mindig megnevettet.

3. Fontos, hogy egy romantikus férfit találj, akire érzelmileg támaszkodhatsz, anélkül, hogy ő ezt kihasználná, és ráadásul nem hazudik.

4. Fontos, hogy egy olyan férfit találj, aki tökéletes szerető és imád veled hancúrozni.

5. Fontos, de nagyon fontos, hogy ez a 4 férfi ne ismerje egymást!!!!!

******************
A NAP IMÁJA : 

"Istenem, kérlek: 
adj nekem bölcsességet, hogy megérthessem a páromat,
adj szeretetet, hogy megbocsáthassak neki,
és adj türelmet, hogy elviseljem a hibáit!
'Mert ha erőt kérnék, akkor biztos agyonütném.

Ámen."

*****************

Küldd el ezt azoknak az okos nőknek, akiknek egy mosolyra van
szükségük, és azoknak a férfiaknak, akikről úgy gondolod, hogy képesek
elviselni a valóságot (!!!), és akik szintén okosak, és csak egy 
mosolyra van szükségük..!

8 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

:D:D:D:D
Jól jött :D:D:D:D
Puszi

Ákombákom és Réka írta...

:):):)
K

Maresz írta...

Érdekes:)))).

Timi írta...

Na, akkor jól indul a napom.
Nem igazán voltam feldobva ma reggel, egészen idáig.
Köszi, Edithkém!!!

Ha nem haragszol, ezt most én szépen berakom az én naplómba... hátha másnak is okoz vidám perceket.

Ránk fér, úgy hiszem. Nagyon ránk fér...

puszillak: Timi

sedith írta...

Timi, ha hiszed, ha nem, először be akartam írni a címbe, hogy spéci dedikáció Timinek, de túl hosszú volt, gondoltam, úgyis olvasod majd!

:):):)

VH írta...

Szia,Edith

Holnap indulunk Vásárhelyre,jó lenne ha szombaton valahol tudnánk találkozni a lányokkal együtt:)) Mi a véleményed? Jó ötlet nem? Csak azt nem tudom hol,mikor és hánykor?
Várom a választ
Puszi

Gabi írta...

:))))Nagyon jó!:)
Szkokán fiúk

Andici írta...

jé, ez ismerős :)
s ami a legjobb: anyum küldte :))