2009. szeptember 3., csütörtök

A Hetedik

Már régen lejárt. Tulajdonképpen meg is ünnepeltük, bár a naplóban csak érintőlegesen említettem. Szerettem volna még írni akkoriban, de elharapozódtak a teendőim és kifutottam az időből. Azért, gondolom, nem vészes még most sem, több, mint másfél hónap távlatából írni róla. Tulajdonképpen erről bármikor lehet. Végülis március 8-án sem szeretek virágot kapni, akkor miért írnék a házassági évfordulónkról éppen a napján?:P

Szóval lejárt 7 év. Nem akarok hangzatos, érzelgős szavakkal fogalmazni, nem szokásom. De azért lejárt 7 év, amiben volt jó és rossz is. A mérleg nyelve, természetesen a jó felé hajlik.
Talán nem újdonság és nem meglepő, hanem természetes, ha csak annyit írok: szeretem Istvánt. Ez mindent jelent, amit bele lehet képzelni. Szeretem és elfogadom őt olyannak, amilyen, bár, nem tagadom, próbáltam megváltoztatni bizonyos dolgokban. (Pl. rá akartam venni, hogy rendszeresen segítsen a mosogatásban. Nem sikerült, de kaptam mosogatógépet.)
És azt sem tagadom, hogy szoktunk veszekedni, vitatkozni. Ki nem szokott? De haragot sosem szoktunk tartani, mert nem is tudunk. Mindig azon vagyok, hogy a lehető leghamarabb megbeszéljük a dolgokat, bármelyikünk is legyen a hibás. Ebben nem ismerek büszkeséget. A jó családi légkör, hangulat sokkal fontosabb nekem, mint holmi valós vagy vélt hierarchia.
Szinte mindent megbeszélünk egymással, legyen az köz- vagy önérdek. De ettől függetlenül, mindketten tudjuk, mikor kell vagy ajánlatos önállóan is lépnünk.
Rengeteget tanultunk egymástól. Nemegyszer volt, hogy István is hirtelen döntött, nem mérlegelt napokig valamit, hogy úgy is rossz döntést hozzon, hanem egyből, kapásból a jót választotta: ez az én jellemzőm általában, de én is sokat higgadtam mellette.:P

Sok mindent sorolhatnék még, de nincs értelme. Szeretem. Szeretjük egymást. Az évek során bebizonyosodott: kölcsönösen és tökéletesen kiegészítjük egymást. Mindkettőnknek vannak hibái és erényei, van, amit egyikünk tud jobban, van amiben a másik a jobb, mindig tudjuk, érezzük, mikor van rajtunk a sor, mikor kell egyiknek vagy a másiknak engedni valamiben.

Rémlik, hogy valahol azt olvastam: a hetedik év kritikus egy pár életében. Részletekre nem emlékszem, hogy milyen értelemben kritikus, de mi kiálltuk a próbát: lejárt a hét év és még mindig együtt vagyunk. Nem is akarjuk, hogy másképp legyen.

Hét évvel ezelőtt:



És most:



Csak egy kicsit "csinosodtunk" azóta mindketten!:P

10 megjegyzés:

Ági írta...

Isten éltessen benneteket sokáig.
Nem szeretnék okoskodásokat írni, nincs is rá szükségetek, nagyon jól irányítjátok az életeteket (legalábbis a blogból ez derül ki számomra) Maradjatok együtt sokáig ilyen harmóniában, szeretetben.

István merre kacsint az esküvői képen?
A mostani friss képen pedig idézőjel nélkül igenis csinosodtatok. Nekem nagyon tetszik.

Bogár és Gerti írta...

Valami ilyesmit tudnék Én is elképzelni...
Na hallod... ha nem mondanád, nem jönnék rá, hogy az a két fiatal valaki, ti voltatok ;)
Puszi

Kati írta...

Igenis csinosodtatok! István "megemberesedett", és nagggyon jól áll neki! :-D Te pedig ugyanolyan szép vagy, mint menyasszony korodban! Látod, mit tesz a boldogság? ;-)

kata írta...

Én sem szeretek márc 8-án virágot kapni, máskor meg...

Meg kell kérdeznem, most az esküvői fotótokat látva, hogy kellett szülői engedély az egybekeléshez? Komolyan hét évvel később is olyan fiatalok vagytok, hogy el kell töprengenem ezen. Piszkosul jól néztek ki!

Sok boldogságot és sokszor sok hetediket!

Kata

Szitya írta...

Edith!

Az a hét évvel ezelőtti fotó.... Két kamasz! De jó nektek, hogy ilyen fiatalon egymásra találtatok!
Szeressétek egymást addig a korig, amikor már fehér hajjal, unokák és dédunokák tömegével körülvéve néztek majd ugyanilyen bájosan a titeket fényképezőre!

Puszi,

Szilvi

Puszi,

Szilvi

Gabi írta...

Sok boldogságot kívánunk nektek!:)
Szkokán fiúk

Ákombákom és Réka írta...

Szépek voltatok, és jó hogy ezt a képet tetted be mostaninak:)
Boldogat!
K

kis virágszál írta...

És még nagyon sok boldog együttlétet kívánunk!

iméon írta...

Nekem mindketten boldogabbnak tűntök a második képen. Szépek vagytok, még sok-sok ilyen bejegyzést kívánok neked. Nekünk most volt a 6-4 fordulónk. Hat éve vagyunk együtt és 4 éve házasok. Sok puszi: Noémi

Mia és Maja írta...

Még sok-sok ilyen boldog 7 évet kívánok Nektek!:)

Öröm olvasni az ilyen bejegyzéseket,főleg akkor,amikor úgy érzem,ez ránk is igaz..;)

Szépek voltatok már akkor is,de most még jobban néztek ki!:)
Puszi!