2009. november 18., szerda

Néhány sor, kutyafuttában

NINCS GYEREKEM!!!
Nem kell megijedni, nem lopták el őket (bár tény, hogy sokszor és sokan elkunyerálnák;)), se nem tűntettem el őket valamilyen varázslattal:D, hanem egyszerűen nincsenek itthon. MINDKETTEN OVIBAN VANNAK!!! Vagy esetleg ojiban.:) Negyed 11 múlt, kb. egy órája jöttem el onnan, de még nem hívtak! Izgatott vagyok, és bár rengeteg munkám lenne és most tudnám is végezni, mert nem tart fenn senki, muszáj volt kiírnom magamból, hogy csillapodjak kissé. Borókámat bevittem és pár percet játszott, mielőtt a reggelihez készülődtek volna. Aztán együtt pisikáltunk, kezet mostunk és leültettem az asztalhoz. Kriszta mellé. Tejet kaptak gabonapehellyel és Kicsikém olyan ügyesen ette, méghozzá nagykanállal, hogy csak amúgy melegedett a szívem tája! Néha leellenőrizte, hoyg ott vagyok-e a hátánál, de fordult vissza enni tovább. Aztán kiosontam az öltözőbe és vártam. Megpattintva hagytam az ajtót, hogy kukucskálhassak, és láttam, amint hátrafordul, de nem történt semmi. Lejárt a reggelizés, kijöttek kezet mosni, azalatt elbújtam, és még mindig semmi sem történt. Visszamentek mindannyian a termebe és még vagy 10 percig vártam, hogy lássam, mit csinál. Úgy elvegyült a gyerekek között, hogy egy idő után már nem láttam semerre, legalábbis a rés az ajtón nem engedte meg. Kihívatam az egyik óvónénit (ononéni:)) és elköszöntem. Ha baj van, hívnak. Eddig nem hívtak. Kb. fél 1-re, mire lejár az ebéd, megyek utána.

Aranytündérkém:



Délben fél egykor már bekopogtattam az oviterembe. Boróka, aki az ajtóhoz legközelebb eső széken ült, rámnézett és felderült arccal már repült felém: anaaaa! Aztán, amilyen hirtelen jött, olyan hirtelen le is szállt az ölemből és visszasétált az asztalhoz, ügyesen leült a székére. Kriszta is hozzámszaladt és már messziről nyafogott: engem is vigyél hazaaaa! Míg én erőtlenül győzködtem Krisztát, hogy majd alvás után jöhet haza, Apukával, Boró már kezdte befészkelni magát az egyik éppen megvetett kiságyban - a terem túlsó végében. Az óvónő végül elhozta, de rögtön sírvafakadt a kisasszony: oda, oda - mutogatott a kiságyra. Alig tudtam elterelni a figyelmét. Végül mindkettőt át- és felöltöztettem és hazajöttünk.

Holnap is megyünk. De viszek pizsamát is, és ha akar, ottmaradhat. Természetesen, nem akarok elhamarkodottan következtetni, de bevallom, örülnék, ha ennyire szívesen menne és maradna, mint ahogyan ma is volt. (Egy pici sírás volt, de nem miattam, csak egy valakivel való összeütközés miatt.) Könnyebb lenne a lelkem.

9 megjegyzés:

VH írta...

Hú máris óvodába adtad Borót?Mindennap fog menni vagy csak ideglenesen beszoktatásra?Akkor én is kellene vigyem Bogit januártól az oviba,hogy szokja?

sedith írta...

Hajni, egyelőre csak úgy, néha-néha, beszoktatásképpen. de januártól, aminok lejár a Gyed-em és ha dolgozni megyek, akkor rendszeresen kell mennie. És azért az oviba, mert akkor mindkettőt egyhelyre vihetjük, nem kell Borót a városba vinni bölcsödébe, ami nekem nagydolog lenne, amikor István nincs itthon. (Több buszt kellene váltani, illetve még gyalogolni is sokat kellene.) Én nagyon örülök, hoyg felvették ide, mert még ugyanabban a csoportban lennének idén. :)

Loihi írta...

Azta , de kis ügyes! És az ovi is tök jó lehet, ha így bevették. :)

VH írta...

Örülök enne és Gratulálok Borónak hogy ilyen ügyes kis csaj.Tényleg először nem tudtam mire vélni,hogy már ilyen hamar oviba megy és miért oviba,de jó hallani hogy még ilyen is van:)

Puszi

Patri-cica írta...

Azta mindenit!

Gratulálok nagyon ügyes Boró!

Puszi nektek!

kata írta...

Nagyon ügyes Boró!
Micsoda biztonság lehet neki, hogy Kriszta ott van vele, még ha nem is töltik tényleg egymással a napot.
Csak így tovább, szerintem remek megoldás, hogy együtt oviznak!
Pussz,
Kata

zafiram írta...

Emlékszem ezekre az első izgulós napokra. Nem is ilyenkor van gond, hanem pár héttel később, amikor kiderül, hogy ez mindig így lesz. Nálatok ne így legyen, nagyon szépen indult Boró, meg hát Kriszta is ott van. Ez nagy segítség!

Agi írta...

Hú drukkolok továbra is legyen ilyen ügyes Boróka...biztos az is jobb ha ott van neki Kriszta mindig.

Kistücsök és Anicska írta...

Otthon annyira más ez az ovis téma,itt úgy kell még a bölcsiért is harcolni,mint egy oroszlán...Remélem,továbbra is zökkenőmentes lesz a beszoktatás.
Köszönöm a biztatást,nagyon magam alatt vagyok...
puszi