2009. november 30., hétfő

...

Most már Boróka is beteg, tegnap este belázasodott. Ma egész nap elesett volt, Anyuéknál szinte csak az ölemben akart meglenni és utána itthon sem volt jókedvű. Este aztán mégis helyerjött, miután a Nurofen levitte a lázát. Hamar elaludt, mert délben nem aludt még egy egész órát sem. Anyuval további díszeket készítettünk ma: ő magának egy adventi asztali díszt, én pedig magunknak egy ajtódíszt, vagy kis koszorút, vagy bárminek hívjuk.

A képek nem lettek jók, mert már sötétben készültek:

8 megjegyzés:

ilgya írta...

Jobbulást kívánok a pici lánynak! sok sok gyógypuszi!
A fények ellenére is jól látszik a kreatívításod:) NAgyon szép lett!

Ági írta...

Jobbulást Borókának. Én is ápolok..Eszterem maradt itthon a héten köhögések miatt.
Szép lett a dísz és megakadt a szemem a Fam. rövidítésen..itt valahogy nem elterjedt hogy úgy írják k a neveket, hogy XY család, pedig olyan szép lenne.
Ágnes

sedith írta...

Ilgya, Ágnes, köszönöm, van már javulás, Kriszta, remélem, már mehet is oviba holnap.

Látod, Ágnes, ez nekem meg sem fordult a fejemben. Nagyon mérges voltam Istvánra, amikor így írta meg a táblácskát, mert ez a román család szó rövidítéséből jön. Pedig igen, látod, az a lényeg, hogy honnan nézi a dolgokat az ember!:)

Borzási A. Kriszta írta...

Én is Kriszta vagyok, s olyan érdekes érzés fogott el, mikor beléptem ide, s láttam itt a KRISZTA és a BORÓKA nevet. Mindkettő szép:D
Mostmár olvaslak, ha megengeded!:)

Kati írta...

Mi már kifelé lábalunk a betegségből - gyorsan kopogjam le -, remélem, nagggoyn hosszú időre. :-)
Szépek lettek a díszek.

sedith írta...

Kriszta, üdvözöllek!:) Hát persze, hogy megengedem, sőt, nagyon örülök, hogy felfedeztél. Remélem, mindig találsz kedvedre való olvasnivalót nálam!:)

Kati, örülök nektek és drukkolok, hoyg úgy legyen! Én is "kopogtatok", mert az én lányaim is jól vannak. A torkuk fáj(t), de úgy néz ki, megúsztuk AB nélkül!

Mia és Maja írta...

Örülünk,hogy jobban vannak a kis szépségek.:)

Gyönyörűek lettek a díszek,annyira kreatív vagy!:)

Puszi!

Évi írta...

Tényleg gyönyörüek a díszek.Igazán.
remélem véglegesen meggyógyultak a csajok.Pusz, Csajócák