2009. augusztus 31., hétfő

Megjött!!!!

Teljesen váratlanul ért, hogy éppen ma...
Múlthét végén még eszembe jutott, hogy vajon mikor, de mára teljesen kiment a fejemből...
Elég korán kezdődött a mai napom és elég rossz élményekben volt részem...
Hazaérkezve, egyből megláttam ...
Most pedig annyira illatozom, mint a júniusi rózsakert... :D:D:D



Megjött az a rózsaillatú parfüm, amit Ágnestől nyertem Bulgária-sorozata révén és most úgy érzem, hogy magam is részese vagyok a csodás nyaralásuknak. Nem elég, hogy amióta olvastam hogy hol nyaraltak, teljesen belegabalyodtam az ötletbe, hogy mi is ott kössünk ki, ez a nyeremény-ajándék méginkább mélyíti ezt az érzést. Csak tudnám, hogyan vegyem rá Istvánt is arra, hogy külföldre akarjon utazni.... de hátha sikerül mégis...

Ágnes, Hanna nagyon köszönöm Nektek! :)

3 megjegyzés:

ilgya írta...

Gratulálok a nyereményedhez! Nagyon ügyes voltál:) Én sajnálatos módon lemaradtam a kvízről,de végigolvastam a Bulgáriás élményeket és tényleg csábító!!!

Ági írta...

Nagyon szívesen Edith, örülök, hogy tudsz örülni ilyen apróságnak is.
Illatozzál sokáig!!

Ági írta...

Csak most olvastam az esküvős bejegyzést. Tudom, hogy a menyasszonyt illik dicsérni (csinos is).. én most mégis rólad áradozok. Eszméletlen jól néztél ki a zöld ruhádban, a frizuráddal, a mosolyoddal, olyan igazi nagybetűs NŐnek.
Ágnes