2010. február 16., kedd

Lapsus

Szokott-e veletek megtörténni, hogy amikor millióegy teendő felhalmozódik, azt sem tudjátok, mihez kezdjetek és ahelyett, hogy valamibe ténylegesen is belevágnátok, csak álltok a lakás közepén vagy járkáltok elé-s-hátra céltalanul, netán mindenféle apró hülyeség eszetekbe jut, amit szintén meg kellene tenni, de korántsem annyira fontosak, hogy éppen akkor kellene, pedig az idő is szorít? Mert velem most ez van. Mint vizsgán, amikor minden "tudomány" kimegy a fejedből vagy amikor nagy nézőközönség előtt kell fellépni, megszólalni, úgy vagyok én most. De aztán jön egy szikra és beindulnak a dolgok. Azért is ültem inkább ide, mert remélem, hogy az, hogy kiírtam magamból, elég löketet ad az ezutáni turbómunkához.

7 megjegyzés:

Sz. Zita írta...

Pihenj is egy kicsit, legalább egy hete meg sem szusszantál. Puszi

ilgya írta...

Velem elég sűrűn előfordul ez,együttérzésem! De biztos vagyok benne,hogy már meg is oldottad ahogy kiírtad magadból? Úgye???????

Ági írta...

:-)))Igen, velem is van, hogy csak tengek lengek, azt sem tudom mihez kezdjek. De néha ez is kell..ilyenkor szoktam főzni magamnak egy jó kis capuccinót aztán bekapcsolok valami jó zenét és mehet a munka.

Ágnes

Szitya írta...

Edith!
Ha egy teljes délelőtt áll a rendelkezésemre ahhoz, hogy elvégezzem az aznapi teendőimet, akkor tuti, hogy elfecsérelek ezzel-azzal egy-két értékes órát vagy félórát, aztán pedig turbo-sebeséggel csinálom meg a legszükségesebbeket. A végén pedig dohogok saját magamra, hogy lám-lám mennyi minden mást is megtehettem volna, ha rögtön ebbe a fokozatba kapcsolok. Szóval, ez szerintem teljesen rendben van! Én vizsgákra is az utolsó pillanatban készültem, meg a kutatásokat is az utolsó éjszaka véglegesítettem, a fordítások is már csak a fenyegető határidő közeledtével pörögnek fel. Magamról tudom: csak akkor dolgozom jól, ha határidők vannak. Lehet, hogy te is ilyen vagy?
Puszi,

Szilvi

Gabi írta...

Hajjajj,nálam is előfordul az ilyesmi...Szkokán fiúk

Virág írta...

Nekem csak ilyen napjaim vannak... Most is.

Kati írta...

De szokott ám!!! :-P