2009. december 16., szerda

Sok kicsi sokra megy, avagy hull, hull, azóta is hull

Tegnap megállás nélkül hullt a hó. És még most is vágja keményen! Nem kell féltenyérnyi hópelyhekre gondolni, sőt, tegnap annyira picik voltak a pihék, hogy alig lehetett havazásnak nevezni, mégis lassan-lassan elfedték a lábnyomokat. Mégis, amíg hazaérkeztünk Anyuéktól majdnem hóember lettem, a lányokról nem is beszélve. Krisztának behúztam a sapkát a szemébe, hogy ne zavarja annyira.:)

Szánkóztunk. Mármint a csajok ültek rajta és én húztam őket. Könnyen, gyorsan suhant a szánkó a fagyott aljzatnak köszönhetően. Emlékszem, tavaly, szintén ezen az útvonalon szánkóztunk és mire jöttünk volna visszafelé, már a kavicson húztam a szánkót, Borót az ölemben hoztam, Kriszta pedig nyafogott, mert fáradt volt. Krisztám nem is élvezte annyira a dolgot most sem. Ő inkább segített volna a húzásban, de olyan is volt, hogy félt rajta ülni, főleg ha valamilyen szintkülönbséghez érkeztünk (pl. két járdalap között). Boróka viszont fülig érő szájjal vigyorgott és miután megmutattam neki, hogy hasra is vághatja magát a szánkón, előszeretettel cserélgette a pózokat, amikor egyedül volt rajta. Amikor meglátta és mondtam, mi az, még "hánkó" volt, mire hazaérkeztünk és később is, már "kánkó"-nak hívta.

Ha minden igaz, ma is kimegyünk egy félórácskát. Csak ennyit mert a dolgom is rengeteg és a lányokat is féltem, nehogy bármilyen nyavalyába most visszaessenek. Fotó még nem készült, tegnap nem mertem magammal vinni a gépet is.

10 megjegyzés:

Bogár és Gerti írta...

Végre itt is :D:D
Puszi

kicsilány írta...

Szerintem biztos megadatik még az a fajta tél amiről írtál, és lesz a lányoknak része benne.
Alizbaba

sedith írta...

Gerti, örülök!

Anna, végre! Jól el voltatok tűnve! remélem, jól vagytok!!!!

Évi írta...

Ne féltsd öket, alevegön bajuk nem lehet.Söt most, ilyen tiszta a levegö, mi is sokat megyünk ki.Boró hason??Bátor a csaj nagyon.Jó hánkózást továbbra is.

Pusz, Csajócák

Zita írta...

Milyen sok hó esett nálatok! Biztosan örülnek neki lányok. Sajnos már régen jártunk nálatok, így meglepődve látjuk, milyen nagyot nőttek. Örülünk, hogy igazán jó tesók!
Zita (Nyírő Anna és Nóra anyukája)

fenci írta...

Szia! szivesen olvaslak - kilinkelhetlek? Ügyesek a csajok, és sok receptedet is próbáltam már (manocskak.freeblog.hu)

sedith írta...

Fenci, micsoda öröm és meglepetés: egy újabb "zugolvasó"!:D Üdvözöllek a naplómban! Persze, hogy kilinkelhetsz.:) És, sikerültek a receptek?:)
Már benéztem én is Hozzátok! Gyönyörűek a manócskák!:)

Kármán Család írta...

Szia Edit!
Nálunk is épp ez volt a tegnapi móka. Szép estét nektek.

Virág írta...

Nálunk is végre hónak lehet nevezni!!! Majd" fél méter helyenként! :-D :-D

Kistökön nem dolgozunk. A projekt 2011 augusztus-szeptemberében indulhat legelőbb. Ha addig még tudok eleget csiszolni Andráson... :-)

KBernadett írta...

Jó dolog is az a szánkozás :-)

puszika