2011. november 10., csütörtök

Most viszont egyáltalán nem az

Csütörtök:
Sorozatban érnek a pofoncsapások. Hol innen, hol onnan, de főleg az a jellegzetességük, hogy mindig onnan, ahonnan legkevésbé várom. Mire az egyik kezd elrendeződni, és végre azt hiszem, hogy fellélegezhetek, jön valami más. Alig van nap, hogy valami ne lenne. Mindegy, lejár ez is. Mint ahogyan a jó is, sajnos.:(

Update - péntek: A "főpofonok" okozójával ma tiszta vizet öntöttünk a pohárba, és kiderült, hogy valahogy pechem volt mostanában, hogy rajtam csattantak a dolgok. Tehát nincs senkinek semmi baja velem, csak na, valahogy így alakult. És örülök, hogy megbeszéltünk mindent, mert a hétvégén nem ezen fogok rágódni. :)
Szép hétvégét mindenkinek!:)

6 megjegyzés:

Szitya írta...

Persze, hogy lejár! Próbálj meg "relativizálni" ("ez még mindig jobb, mintha ez meg ez lenne"), találni valami jót is a napban, napokban!!!!
Fel a fejjel, kedves Edith!
Ölellek,
Szilvi

Szitya írta...

Persze, hogy lejár! Próbálj meg "relativizálni" ("ez még mindig jobb, mintha ez meg ez lenne"), találni valami jót is a napban, napokban!!!!
Fel a fejjel, kedves Edith!
Ölellek,
Szilvi

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Sajnos vannak ilyen idoszakok is de ajd csak tuleljuk oket!

Ági írta...

Van egy receptem, hátha neked is beválik ilyen napokra. Mondj hálát minimum 3 dologért, kapcsolj be egy kellemes zenét és ne gondolj a rosszra. Az esetek 99%-ban működik. de ahogy látom nálad is megoldódott ennélkül is.

Puszillak

Ági

sedith írta...

Szilvi, Izabella, és Ágnes, köszönöm kedves szavaitokat mindhármótoknak.

Igen, nagyon remélem, hogy megoldódott a dolog, és hogy nem is jön vissza többé. Sajnos, úgy néz ki, félreértések sora vezetett ide, azaz vezetett félre engemet, de most megbeszéltük a dolgokat.

Ágnes, hidd el, pontosan ezt tettem: többek között azon az estén eszembe jutott, hoyg az utóbbi napokban többen mondták, hoyg megint fogytam. És bár én semmit sem tettem ennek érdekében, mintha valóban éreztem volna változást a felvett ruhákon, ezért fogtam magam, és lemértem a testrészeimet úgy, mint amikor diétáztam, és valóban, nyárhoz képest kb. 22 egységnyit csökkent a méretindexem, ami nagyon szép eredmény, és ez örömmel töltött el. Talán ennek köszönhetem azt is, hogy egész éjjel úgy aludtam, mint a tej este fél 10-től hajnali 6-ig. :)

VH írta...

:)) Ha akarod küldök egy könyvet,melynek címe a Lélek tudománya. Küldj egy e-mail címet és átküldöm 197 oldalas könyvet,és ki lehet nyomtatni,ha érdekelne:)

Hasznos ás jó,ilyen időszakokban elő lehet venni és olvasni.Nekem a lelkemet simogatja és rájöttem,hogy nem szabad hagyni,hogy a negatív érzelmek,gondolatok ránk törjenek. Inkább ne keressük,hogy ki volt a hibás,hanem,hogy mit lehet tenni a jövőben.

Elkésve,bár de írtam.
Sok Puszi