2010. július 29., csütörtök

Kriszta nélkül

Már megint nincs itthon. Megint Idecsen van. Anival ment el, vonattal. Alig várta; amikor beült a taxiba még puszit is elfelejtett adni.:P Kíváncsi leszek, szombat este hogy fog majd pityeregni a telefonba!

Boróval hazajöttünk a megállóból (kikísértük őket), majd anyuékhoz mentünk, csak úgy ni. Hazavittük a lábost, amiben tegnapelőtt túrógombóc érkezett, elvittük a megjött vaníliát és megmutattuk a ma vásárolt (100 lejes!!! - több, mint 6500 ft.) cikkcakkban vágó ollót. Nem csak úgy vettük, szükségünk van rá egy munkához, amit jövő szombaton végzünk Anival (majd írok róla, ha aktuális lesz:)). De később is jól foghat.

Most Boró Kriszta ágyában alszik. Először István mellé kéredzett, ott forgolódott és a kutyuskáját takargatta vagy 10-15 percig, de ahogy betettem az ágyba, többet egy szó vagy egy moccanás sem volt. Remélem, nem fog legurulni!:)
..................................................................................
Pedig legurult. Valamikor éjjel, fogalmam sincs, hánykor, felkeltem pisilni és már rutinszerűen, bementem megnézni, nem takarózott-e ki, amikor látom, hogy nem. A takaró ugyanúgy van, ahogy hagytam (már amennyire a sötétben meg tudtam állapítani). Azért mégiscsak meg akartam igazgatni, és érzem, hogy a lába nincs ott. Ejj, a huncut, keresztbefordult, gondoltam, de keresztben sem volt. De hát itt szuszog!- hőbörgök magamban. És egy rossz, de kaján sejtéssel lenézek a földre (már elég jól láttam a sötétben), oda, ahová az este utolsó pillanatban ledobtam a nagy, puha párnát: Boró, hanyattfekve, karjai a feje fölött, mint az újszülötteknek, az igazak álmát alussza. Nem volt betakarva, de a puha tollpárna úgy melegítette alulról, hogy szinte meg volt izzadva! Fogtam és beraktam a kiságyba. Kimászni kimászik belőle, de kigurulni legalább nem tud.:) (Kiegészítés másnap, júl.30-án.)

1 megjegyzés:

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Nahat anya ujra elment a Kriszta.Boro meg szegeny szerintem meg eszre sem vette hogy leesett mert tul puha volt a parna.puszika