2010. április 14., szerda

Szülinapi fotók








5 megjegyzés:

VH írta...

Nagyon boldog születésnapot kívánok Krisztának! Alig vártam már,ezt a beszámolót a Hello Kittys torta után nem tudtam elképzelni,hol maradt az otthoni szülinapozás:D Látom a békakirályfi torta is jól sikerült,nagyon tetszik nekem:) Biztos jól telt kettős szülinapot ünnepelni,de még mennyire,el tudom képzelni.

Ha megengeded szívesen sütnék egy ilyen békatortát mondjuk gyereknapra:) Már rég gondolkozom,hogy gyereknapra is sütök valamit,csakhogy megláttam ezt. Ééééés nagyon megtetszett és könnyű elkészíteni. Szeretek sütni tortát,most katicásat csináltam Boginak:) Majd jövök beszámolóval....

Puszi

Anna írta...

De szépek vagytok! Isten éltessen titeket sokáig, jó egészségben.

Borzási A. Kriszta írta...

nagyon eredeti a torta:)

Bogár és Gerti írta...

Az a brekkencs torta :O :D Vártam mikor lesz királyfi belőle ;) :P
Puszi

sedith írta...

Köszönöm mindenkinek! :)

Gerti, de legalább megcsókoltad előtte?;);):P:P