2009. július 2., csütörtök

Valamire készülünk...

Hmm, nagy dologra készülünk. Egyelőre még "titkos", és bár nem vagyok babonás, még nem merem túlságosan beleélni magam. Egyelőre úgy vagyok vele, hogy túl szép, hogy igaz legyen. Ha eljön az ideje, holnaphoz egy hétre, mindenképpen megírom miről van szó. Most már csak semmi ne jöjjön közbe!

Jaj, neeeem, nincs szó kisbabáról! (Most úgy érzem, hogy na, még csak ez hiányozna!:-$) annál sokkal egyszerűbb és hétköznapibb dologról van szó, csupán nekem, nekünk lenne nagy. De ma reggel is Krisztának erősen ment a gyomra, falfehér volt (szerencsére a délelőtt folymán helyrejött), szóval, utolsó pillanatban is valami közbeszólhat, ezért vagyok úgy vele: hiszem, ha látom. Úgyhogy már nagyon várom a jövő pénteket!!!:)

9 megjegyzés:

VH írta...

Még nem hagyom abba a naplóírást,de most erre se időm,se energiám mert vizsgára készülök:S Nagyon várom,hogy vége legyen s szabad legyek mint a madár s legyen több időm másra..... Elárulom lesz kistestvére Bogicának:D Ezt csak később jelentem be..... várhatóan 2010 február elejére...
nagyon kiváncsi vagyok mi lehet az a ,,titok,,,vajon jön egy harmadik baba?Hiszen ezt szokták titokban tartani vagy később bejelenteni:)Mást nem tudok elképzelni

U.i Voltunk Vásárhelyen most a hétvégén röpke két nap alatt sok minden történt.De nem volt időm szólni előtte,hogy megyünk mert nem voltunk biztosak benne.A nyáron még felmegyünk

Évi írta...

Szoritunk, hogy ne jöjjön közbe semmi!!

és izgatottak is vagyunk!!!!

Pusz, Csajócák

Patri-cica írta...

Jaj!!!
Vajon mi lehet?!

Csak nem?!

Puszi

ilgya írta...

Sok sok drukk,hogy összejöjjön a dolog én valahogy nem babára tippelek,mindenesetre szorítok,hogy bejöjjön amit szeretnél!
Hajnikám! Szívből gratulálok bogica tesójához!!!!!

ilgya írta...

Bogica

kata írta...

Szorítok nagyon, bár megesz a fene! :)

VH írta...

Köszönöm a jókívánságokat:)

Edith,bocsi ha tévedtem,de másra nem tudtam gondolni,de még mindig nem tudom elképzelni mi lehet a gond?
Drukkolok,hogy minden rendben legyen és legyen bátorságot majd elmesélni.

Puszi

Virág írta...

Necsigázzámá'! Nyaralni mentek???? :)

Kati írta...

Kirándulás van készülőben, én tudom. :-P ;-)