2009. július 15., szerda

Már megint

Már megint a biliről írok.
Borókám úgy belehúzott, hogy tegnap vagy háromszor is bilibe pisikált. A hajnalban feltett pelus (amit álmában cseréltem ki, mert annyit aludt hason, hogy már kifolyt belőle) csak este cseréltem le tisztára, délutáni ébredés után még tiszta száraz volt. Lefekvés előtt is pisilt és utána, amikor kivettem az ágyából, még mindig száraz volt, ezért bilire ültettem. Ügyesen belecsorgatott.:)

Tegnapelőtt szintén hasonló volt a menet, annyi különbséggel, hogy kétszer maga jelezte. Eredmény: egy pisi, egy kaki a bilibe.:O
Babázott és egyszercsak nyögdécselni kezdett,így szokta jelezni a "kakát". De már indult is a fürdő felé, bemenve pedig a babát először a vécére, majd a bilire "ültette". A nyomában voltam és gyorsan cikáztak a gondolataim: mit tegyek? Már jó félperc eltelt, amióta először nyögött, mire a nadrágját lenyomom, a bodyt kibontom és pelust leveszem, eltelik még egy annyi. No, de nem szabad futni hagyni a pillanatot alapon, megtettem és ráültettem. És pisilt. Kb. egy óra múlva pedig megismételte ugyanezt a kakival.

Azt az örömöt az arcán, amikor érzi, hogy elindult a "valami" és kezdi megtapsolni magát, látni kellene! Senki másnak nem engedi meg, hogy hozzányúljon a bilihez, a Krisztától ellesett módon ő maga akarja kiüríteni. Egyelőre kis- és nagydolog nála egyremegy, mindkettőt kaka névvel illeti. Hamar kezdte, hamar igénye van rá, bár gondolom, a példa, amit lát, nagyban meghatározza ezt. Nem sürgetem, de örülök neki nagyon!!! :)

Rácsodálkozott az ajándékba kapott bólogató zebrára:

9 megjegyzés:

Lili'sMother írta...

Nagy gratula Borónak!!! A nővére sem buta, ő sem az :-)))
És anyja lánya egyre jobban ;-)

anitka írta...

Nagy tapsvihar Borónak! Hát igen, a jó példa ragadós.
A főzősben lévő kép róla halálos, lehet sminkes lesz;) !
Puszi Nektek: Anna, Anita

Ági írta...

Csak így tovább.
Edith, törlesztettem adósságomat és leírtam a hét titkomat, amire te kértél. :-))
Puszi
Ági

kata írta...

Szenzációs vagy Boró!
Hatalmas nagy gratula!!!

Mikör jön a titok?
(ugye nem a kiruccanásotok volt az?)

ilgya írta...

Nagyon ügyes kislány és jó korán kezdi:)mi ilyenkor még javában pellusoztunk:)

sedith írta...

Kata, deeeee! Az volt! Mivel egyik bejegyzésnél Timi rá is kérdezett és válaszoltam is neki, azt hittem, "mindenki tudja".:D:P

Tudod, olyan rég nem volt ilyen, hogy KETTESBEN menni valahová, hogy tényleg alig mertem hinni az utolsó pillanatig. István úgyis felvetette még indulás előtt is, hogy nem visszük mégis magunkkal legalább Krisztát? És én, a hitvány anyuka, nem akartam. :P És örülök neki; biztos szép lett volna, de más, mint amilyen volt. És bepótoljuk úgyis másfél hét múlva!:D

Köszönöm mindenkinek a gratulációt biliügyben!!!:)

Évi írta...

Mikor ide benéztem, jöttem rá, hogy Dalmát még le sem irtam wc ügyben.
nagy gratula Borónak.Ügyes, okos kislány:-))))

Tényleg.És szerintem korai, ezért iszonyú ügyes.

Pusz, Évi

Kati írta...

Nagggyon ügyes, és szerintem is nagyon korán! :-o
Krisztától is tanulhatta? Reméljük, nálunk is a másik gyerek, vagyis Marcika eltanulván Emmustól hamarabb leszokik majd. :-)

Albert-Ferenczy Eszter írta...

Boro le az osszes kalapokkal elotted, te tenyleg ugyes vagy :-)

Puszi neked erte