2011. május 12., csütörtök

Hihetetlen!!!

Ezt le kell írnom, mert most döbbentem rá. Egetrengető!
A lányaim húsvét utáni kedd óta nem néztek itthon tévét!!!! Akkor szántszándékkal ültettem le őket mesét nézni, mert kapkodnom kellett magam, hogy az anyagaimat leadjam, és csendet akartam. De azóta, bármennyire is töröm a fejem, nem emlékszem, hogy tévét kapcsoltam volna nekik. Idecsen, Édesanyáméknál, tudom, hoyg nézték, de nincs is ezzel semmi baj. Én sem tiltottam el őket, csak egyszerűen nem kérték. Most is egyik az egyik szobában a Tappancs-lapot bújja, a másik a másik szobában egy másik kifestőst nyomorgat. Tán nem vagyok bolond, hogy most tévével/mesével zavarjam meg őket!
Nagyon örülök ennek. Mégiscsak van értelme a kitartásnak, következetességnek!:)

4 megjegyzés:

Ági írta...

Edith! Hihetetlen, hogy pont erről írtál, mivel bennem is formálódik egy erről szóló fogalmazás. Kb Húsvét óta nincs tévénk, mert elromlott, javíthatatlan lett, a millió csatornát lemondtuk és a legnagyobb meglepetésünkre teljesen jól megvagyunk mi is és a gyerekek is nélküle. Valahogy nem vágyunk arra, hogy rohanjunk újat venni, késlaltetjük, halogatjuk.

A laptopon keresztül meg tudjuk nézni ha valamit nagyon kell, de alapvetően a rádió, az újság és a net lett a hírforrásunk. Akad néhány klassz mesecsatorna is de a könyvek, újságok vették át a hatalmat!

Szóval pontosan tudom mit érzel. Érdekes, hogy pont egyszerre éljük ezt meg.

Puszi

Ági

sedith írta...

Ágnes, olvastam a tegnapi hozzászólásodat, csak a Blogger munkálatai miatt sajnos eltűnt. Tegnap bosszankodtam, mert eltűnt a bejegyzés is, amit megismételni már nem lett volna hangulatom, de mostanra már szerencsére visszakerült. A kommenteket, úgy látszik, nem tudták megmenteni.:(

Nekünk januárig tévéadóink sem voltak, akkor bizonyos okokból az egész lépcsőház kapott egy ingyenes telefon-kábeltévé-internet ajánlatot, így lett tévénk is. Bár igaz, abszolút nem hiányzott. Havonta talán egyszer jön ránk, hogy bekapcsoljuk, és akkor is max. az ismeretterjesztő csatornákat nézzük.
Én is osztozom az örömödben, mint ahogy te is a miénkben.:)

Zita írta...

Na, akkor ezek szerint nem csak a mi blogunk körül voltak problémák... Milyen jó lenne, ha Ancsi is tartana pár tévé-mentes napot, nagyon sokat nézi a meséket...
Zita

skatamano írta...

húúúúú, ez igeeeeen! Gratulálok! Nagyon ügyes vagy, Edit, meg kell adni :)