2011. április 19., kedd

Vakáció

Holnaptól igazi vakáció. A lányoknak és nekem is.
Minket behívtak tegnapra és mára, bár mindenképpen mentünk volna a kolléganőmmel, mert kis raktárunk kirámolása és újrarendezése már nagyon aktuálissá vált. Benn voltunk tegnap és ma is egész nap. Reggel 8-tól, délutánig. Ma fél 6-kor jöttünk el, de azzal a boldog tudattal, hogy mindenünk a helyén van, a dobozok, zsákok felcímkézve, és csodák-csodája, bármennyire is hihetetlen, mindenhez hozzá tudunk férni, be tudunk menni a kis keskeny "lyukba".

Sajnáltam a lányokat. Annyira várták a vakációt, de muszáj volt mégis oviba menniük. Azonban azt csináltam, hogy magammal vittem őket. Tegnap délelőtt eljátszottak kettesben a csoportunkban, akkora volt az egyetértés, hogy nem is lehetett tudni, hogy ott vannak, még a megbeszélést sem zavarták, majd lementek a másik csoportba a többi gyerek közé és ott játszadoztak délig. Ebédeltek, lefeküdtek - vittem nekik minden szükségest az ottalváshoz - pihenten ébredtek és kijelentették: jöjjünk még a Stefániába. (Ez a neve az óvodánknak.:))
Ma ugyanígy történt minden azzal a különbséggel, hogy végül nem aludtak el, és István hazahozta őket, miközben én maradtam Katival befejezni a takarítást.
Holnaptól pedig vakációzunk! Ők is, én is. Ők mennek Édesanyámékhoz-Aniékhoz pár napra, én meg a lakást veszem górcső alá. Ők is kikapcsolódnak, levegőt változtatnak, én is szeretnék pihenni egy kicsit. Hogy rámfér, az nem kétséges, de hogy sikerül is pihenni valamit, abban nem vagyok épp annyira biztos.

Nincsenek megjegyzések: