2011. április 21., csütörtök

Vakáció 2.

Tegnap már vakációztunk. Hármasban voltunk itthon, takarítottunk, mostunk, játszótereztünk, mamáztunk, majd ebédeltünk és aludtunk. Igen, így, többes szám első személyben, mert a gyorsabb elcsendesedés érdekében jobbnak láttam szétválasztani a két kisasszonyt, és hát ... én feküdtem közéjük. Aminek az lett a következménye, hogy jó 40 pec után eszméltem fel: jujj, a ruhákat ki kell teregetni!:) Teregetés után összepakoltam nekik, majd szinte egyszerre megjött Ani és István, ettek, készülődtünk és már indultunk is.

Régenben még megálltunk vásárolni Istvánnak, mert eléggé megkopott már a nyárias ruhatára, és ráfért egy alapos felújítás, majd Idecsre mentünk. Sokat ott nem időztünk, lepakoltunk, megnéztük a kertet, szedtem újhagymát, anyósomnak pedig kétféle palántát, Aninak kiadtam az öltöztetési és gyógyszerezési utasításokat (kicsit köhög mindkettő, keddig jó lenne, ha meggyógyulnának teljesen) és már indultunk is vissza, hogy még nyitva kapjuk az irodát, ahol a rezsit fizetjük. Fizettünk, beszedtem a ruhákat és "felszaladtunk" Anyuékhoz, felvinni a palántákat. Közben ott is megnéztük a kertet, benne pedig az epreinket és a spenótot: mindkettő szépen növekedik most, hogy a sok eső után jó meleget is kaptak!

Hazaérkezve már semmit sem csináltunk, hanem egész este lustálkodtunk és beszélgettünk. Ránkfért, jólesett. :) Most, István már elment, én pedig ismét indulok teregetni, majd veszem sorra a szekrényeket és elpakolom az összes téli ruhát, illetve behozom a nyáriakat, és elvégzem a felmérést: kinek mire lesz szüksége. Ha mindezzel végzek (és persze, közben intenzív mosás-teregetetés-hajtogatás) 3 óráig, jó is lenne, mert akkor meg indulunk vásárolni Anyuval és Istvánnal.

Nincsenek megjegyzések: