2011. március 1., kedd

Nincs laptop-kultúrám

Nincs bizony.:)
Ebben a percben ülök az ágyon, hátamnál párna, az ölemben a laptop és ezeket a sorokat írom. Biztos, semmi furcsa nincs benne, ugye?Engem mégis a hideg ráz a dologtól. Tudom, velem van a baj, de egyszerűen zavar, hogy billeg az ölemben a gép, ahogy mozdulok, vagy ahogy nyomom a billentyűket, zavar, hogy már teljesen lecsúsztam a párnáról, és zavar, hogy a képernyőt sem ugyanúgy látom, ha félmilliméternyit elmozdulok. És azt, hogy nem használhatom az egeremet, már nem is említem.

Hiába, na, nekem a számítógép asztalt és széket, vagyis munkát jelent. Azt meg nem szeretem az ágyba vinni.:P

Vagy pl. nemegyszer megtörtént, hogy már javában keresgéltem a papírt és ceruzát, hogy lejegyezzek egy receptet, mire "leesett", hogy hát laptopom van és kivihetem a konyhába! Vagy: a laptop a konyhában, nekem meg eszembe jutott valami, amit a neten kellett megnéznem és bejöttem az íróasztalhoz.... Még én csodálkoztam, hogy hol a gép.:D

Szóval, lehet nevetni balgaságaimon, de engem nagyon megnyugtat mindez: azt jelenti, még nincs baj, még nem vesztem el teljesen. És bár mindenféle munkám miatt naponta néha több órát is gép előtt ülök, azért még meg tudom húzni a vonalat a munka és a magánélet között. És ez jó.

Most pedig inkább lefekszem, mert teljesen elszédültem a mozgó képernyő miatt. És bizisten, nem a víznap az oka!:)

3 megjegyzés:

Ági meg az angyalai írta...

Drága Edith!
Nagyjából egyszerre lettünk laptop tulajdonosok így maximálisan átéreztem minden szavadat.
Most is éppen egy cikken dolgozom de átjöttem Hanna tanulószobájába, mert itt a legkényelmesebb.
Viszont figyelmedbe ajánlok valamit, amit szülinapomra kaptam barátnőmtől és megkönnyíti laptopos életem. Egy pici, piros, laptophoz csatlakoztatható egér. Egész más érzés ezzel dolgozni.

Puszillak!

Ági

Ági meg az angyalai írta...

Ja...és mi az a víznap????

sedith írta...

Köszi, Ágnes, örülök, hogy még vannak sorstársaim.:)

Az "egérproblémát" úgy értettem, hogy áz ágyba nem hozhatom magammal az egeret és a laptop kis mousepad-jén kell kínlódnom, különben meg van egerem, nem is tudnék boldogulni másképp.:)

A víznap azt jelenti, hogy azon a napon csak kalóriamentes folyadékot iszom (kávé, tea, víz). No, most én annyit csaltam, hogy a kávét és teát is pici cukrral ittam, illetve a nap folyamán elfogyott még kb. 1,5 l gyümölcslé is. :)