2010. december 27., hétfő

Karácsony első napja

Idén nálunk szinte minden fordítva történt az eddigi szokásokhoz képest, és bizony, jónak bizonyult ez így. Mert, ugye, Szentestén itthon voltunk, csak mi, négyesben. Első napján pedig, a szokásos család-körbelátogatás helyett egy lezser napot tartottunk. Igaz, kiruccantunk egy kicsit, de ez mégsem az egésznapos mindenkihez-el-kell-jutni akció volt.

Reggel későn ébredtünk, mindketten pihenten keltünk. A lányok is "moccanás nélkül" aludták át az éjszakát. Úgy pizsamában nekifogtak játszani az új játékokkal, mi meg egymást felkelésre biztatgatva henyéltünk. Tíz óra után valahogy kikecmeregtünk, és reggelizés után összepakoltam a konyhát (mert ugye, előző este már nem mosogattam fel:P), készülődtünk és meglátogattuk Sanyiékat, elvittük Ádámka ajándékát. Túl sokat nem maradtunk, valamivel több, mint egy órát, ami bőven elég volt a gyerekeknek. Már mindegyiken jelentkezett a fáradtság. Hazaérve ebédeltünk, majd mindenki lefeküdt. 6-kor István zenélni ment, mi pedig egy csendes estét töltöttünk a lányokkal. Ők mesét néztek, jtszottak, én pedig közbe-közbe kiírtam DVD-re fényképeket, filmfelvételeket. Aztán, elég későn, lefektettem őket, én meg maradtam a gépnél, elmaradásokat pótolni.
Sanyiéknál nem fotóztam, de Dalma talán küld majd néhány képet.:)

Nincsenek megjegyzések: