2010. szeptember 7., kedd

Gengszter a lakásban

4 megjegyzés:

Ági meg az angyalai írta...

Edith! ???
Mieleőtt halálra izgulok, kicsit bővebben bemutathatnád. :-))

sedith írta...

Ágnes, akkor még jó, hoyg nem a "terrortámadás" címet adtam neki?
Ha megnézed a címkéket, látod, kiről van szó. Amúgy ez István legújabb horgászfelszerelése :D (eredeti német katonai cucc), amivel a Duna-Deltába készül nemsokára. Azért, reméli, hogy nem feltétlenül kell használnia.

Anna, írta...

Nalátod tudok én is valamit... a kép után első dolgom a vimkenézés volt.
Ez tényleg rémisztő!!!
Jó ovit nektek. Sokat gondolok rád.

Ági meg az angyalai írta...

Amikor elküldtem már észre is vettem az "István" címkét, de akkor sem értettem mi ez a cucc. Legutoljára gondoltam volna hogy ebben horgászni lehet menni..azt hittem bevonult katonának. Ebből is látszik egyébként hogy valóban nagy szenvedélye a horgászás!!

Puszi
Ági