2010. június 8., kedd

"Szolgálati" közlemény

Eltűntem mostanában ismét. Gép előtt csak akkor ülök, amikor a beküldendő anyagaimat szerkesztem vagy tényleg egy-egy egérfarkincányi bejegyzést kanyarítok ide-oda, esetleg beleolvasok egy-egy naplóba, de őszintén, mostanában ez is megcsappant. Az tény, hoyg eddig sem sűrűn kommenteltem mindenkinél az utóbbi időben, de van úgy, hogy jópár napig-egy hétig most már felétek sem tudok nézni. Nézzétek e nekem. Amikor tudok, úgyis jelentkezem. érdekelne, hoyg mi történik mindenkivel, de amikor nem lehet, nem lehet.

Három (jó)félnapom minden héten kiesik a programból: 1 nap a tanfolyam, 2 nap gyakorlat a vendéglőben (mert igen, elkezdtem a szakácskurzust!:D), mire hazaérek, du.2-3 körül, jó esetben még összedobok egy gyors ebédet, amíg jön István a lányokkal.
Az Erdélyi konyhához határidőim vannak, amiket csak részben tudok mindig tartani.
A Kifőztükhöz mostantól szintén határidőre kell dolgoznom. eddig elég volt utolsó pillanatra, mert a korrektúrát csináltam, de muszáj volt lemondanom, így határidőt kaptam.
És még jönnek az alkalmi dolgok:
Pillanatnyilag 10 kg eper vrja, hoyg átöltözzem és feldolgozzam.
De hamarosan bevésárolni is megyünk Zita szomszédasszonyommal, aki hál'istennek vasárnap este szerencsésen hazaérkezett Németországból, mert nagy fába vágtuk a fejszénket: csütörtökre 40 fős ballagási összejövetelre készítünk tömérdek hidegtálat.
Szintén csütörtökön lesz az óvodában az oviavatás és névadó ünnepség. kriszta táncol és szaval az előadáson.
Csütörtökön délután egy másik ballagási ebédre vagyunk hivatalosak.
Pénteken pedig gyakorlat a vendéglőben késődélutánig, emrt a holnapi alkalmat muszáj lemondanom, hoyg tudjunk a hidegtálakkal elkészülni. Szombattól arra még nem tudom a programot, de biztos kerül munka és mindenféle akkor és utána is.
Drukkoljatok azért, hoyg minden rendben legyen ezen a "fogadáson": hoyg jól kalkuláltuk ki a hozzávalókat és mennyiségeket, hogy minden jó sikerül, hogy szépen tudjuk tálalni, hoyg ízledjen (jé, iylen szót még sosem írtam le, nem is tudom, hogy helyes-e) mindenkinek, és főleg, hoyg mindennel időben elkészüljünk.

Puszilok mindenkit, aki benéz, és aki nem:D vigyázzatok magatokra. Azért jövök, amint lesz egy kis időm, képeket legalábbis muszáj lesz feltöltenem és az elmúlt vasárnapunkróól is szólhatnék egy-két szót!:)

7 megjegyzés:

Anna írta...

Ájjjájjáááj. Neked is van munkád! SOk erőt hozzá! És puszilom Zitát. Várunk azért képeket a sok finomságról...

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Megertunk anya hogy ilyen sok dolgod van es hogy nem tudsz irni es olvasni.Hat remeljuk azert neha olvashatunk rolatok.puszika

Kati írta...

Épp szégyenkezve "kullogtam" hozzátok, mert már nagyon rég nem jártam itt, és tessék! Te sem vagy. :-)
Sok sikert a dolgokhoz! Örülök, hogy elkezdted a szakácskurzust. :-) Jó, mi? ;-)

Natimi írta...

Addig,ameddig munkánk van...na addig sem unatkozunk:)))

Ügyes vagy Edit!Drukkolok neked/nektek a fogadásra!Arra,hogy minden klappoljon és minden elfogyjon,mindenki jól lakjon:)!!

A szakács kurzus egész jól hangzik:)

Puszillak én is,
Timi

fenci írta...

Ügyes vagy! ennyi minden plusz család nem semmi! majd várjuk a beszámolót (én azért be-benézek néha mert nekem aztán most időm, az tengernyi:-)még...

Timi írta...

Mindenhez gratula, Edithkém!!!
A szakácssulihoz külön...
Drukkolok, hogy minden flottul menjen!

Majd azért ha ráérsz egyszer, nézz be hozzám, vár ott valmi!
puszi!

Gabi írta...

Egy kalappal a kurzushoz!:-)
Szkokán fiúk